Akishima
  Academy
Welkom op Akishima Academy, een tekst-based Roleplay game. Dit forum heeft haar onderwerp te danken aan de anime Toaru Kagaku no Railgun 1/2 en Toaru Majutsu no Index 1/2 - dit betekent echter niet dat wij er onze eigen draai niet aan hebben gegeven. Op Akishima speel jij een Esper, ook wel ability user genoemd, die naar deze stad is gestuurd omdat hier de enige school is die speciale lessen heeft voor deze kinderen. Meer info...



 



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Student ID
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Navigation
Spotlights

Female OTM

Anastasia

Anastasia Emery Fortin is onze female of the month voor de maand juni. Ze is een erg lief, maar het meisje stelt misschien toch wat meer vragen dan goed voor haar is. Met haar hoge level zullen velen haar vast wel kennen, maar er kan altijd een enkeling tussen zitten die dit niet weet - echter schijnt ze niet echt problemen te hebben met haar positie en blijft gewoon vrolijk door Akishima dansen.

Male OTM

Zed

Zed Adams is onze male of the month voor de maand juni. De jongen probeert zichzelf altijd een beetje op de achtergrond te houden, wat nogal moeilijk gaat gezien zijn level - toch lijkt hij erg goed in het geheimhouden ervan. Eveneens als zijn naam. Het blijft echter maar de vraag wanneer dit geheimpje naar boven komt en iedereen zal weten wie hij echt is en hoe hij eruit ziet. Laten we voor hem maar hopen dat dit moment nog lang op zich zal laten wachten.

Couple OTM

Hexis x Zed

Deze twee jongens zien we blijkbaar het liefst bij elkaar, maar wie had dat nou niet zien aankomen? Toch blijft het onverwachts, gezien het feit dat de liefde alleen maar van één kant kan komen en dat erg sneu is. Aan de andere hand zou het wel interessant zijn om te volgen, maar dat is iedere relatie tegenwoordig - nietwaar? Laten we voor Hexis maar hopen dat hij dit soort interesses krijgt voor een ander iemand, want de kans dat Zed het zal beantwoordden is vrijwel nihil. Maar we kunnen altijd blijven hopen op een grote verandering.

Population
LEVEL 0
2
2
LEVEL 1
3
2
LEVEL 2
4
4
LEVEL 3
4
1
LEVEL 4
1
2
LEVEL 5
1
0


Share
 

 Jibberish

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 9:06 am

@Jussels: Alvast veel plezier in Zweden! Man, jij hebt nu al een top vakantie, terwijl ik zaterdag enkel mét de bus één dag naar Keulen(Geloof ik) ga, oftewel Duitsland. Niet mijn meest favoriete land, maar het is buiten Nederland, dus moet ik er maar van genieten.

Door mijn ouders en een aandoening aan mijn schildklier(is al voorbij, maar uit voorzorg) mag ik niet naar warme landen. Nice (Zuid-Frankrijk) kon ik duidelijk overleven na al die zomervakantie's die ik daar had doorgebracht. Zuiderlijker is echter niet zo slim, maar het komt goed uit, want ... je zal schrikken: ik houd nauwelijks van hitte. Ik hou van regen, onweer en kou <33
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 9:20 am

@ Jussels; Had ik je nou al veel plezier gewenst of niet?...
Weet het niet. Doe het wel gewoon ;D
Veel plezier, lief derpje <3

@ Judith; Ik... Nee, mijn moeder en mijn zus hebben een keer rabarbertaart gemaakt en die was echt jummy <33
Ik heb wel geholpen met het deeg en ik vond het wel meevallen o3o
Maar dat komt misschien ook omdat ik nooit echt last heb van deeg dat plakt aan mijn handen XD
Dunno why.

@ Olga; Is het nou goed of... Niet D: ?...
En ik hou ook niet zo van hitte, ik sleep me met moeite door warme landen heen: maar de landschappen zijn wel lovely. Dat is weer mijn vreemde trekje: ik hou van dorre landschappen en dingen zoals steppes en zo o3o
En regen en onweer is ook wel nais. Als ikzelf binnen zit ;D
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Prometheus

Prometheus

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 44

Character sheet
Leeftijd: 15
ESPer Level: 2
Partner: I'm a pirate, you're a princess ❤

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 9:43 am

Update; de taart is stiekem wel lekker.
Misschien maak ik hem nog eens - maar het deeg moet z'n excuses aanbieden omdat het zo droog was D:

En ik merk nu pas op hoe vreemd Prom's neus is... Weird.
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 10:23 am

Nu ziet iedereen dat.
*staart*

Stiekem moet ik posten, maar ik ging filmpjes kijken en kwam uit op dit.
Dat is eigenlijk precies ik. In bed.
At night @_@
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 6:08 pm

Hij is geniaal & nog zo een hier xD
Tegenwoordig zet ik gewoon van die leuke bosgeluidjes op.
It really works ಠ_ಠ
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 11:39 pm

@Captain Kitty: De aandoeningen? Mijn vader neemt medicijnen voor zijn hart(voor de biologen onder ons: de synapsknoop werkt niet zo goed, waardoor zijn hart soms niet goed kan samentrekken), dus heeft hij een pacemaker. En zijn cardioloog vond mijn vader een apart geval, omdat hij zo snel zich kon herstellen. Mijn moeder heeft een infectie in haar neusholte, waardoor ze ademt via haar mond en met warm weer gaat ze hyperventileren. En mijn schildklier werkte vroeger veel te traag, maar nu is het weer op een normaal niveau. Het zorgde er enkel voor dat ik nauwelijks wat ben gegroeid in vijf lange jaren *zucht*

&Die neus valt best wel mee in vergelijking met die van Naruto en Sakura die van voren zo plat lijken en enkel uit twee gaten lijken te bestaan o____o
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 7:00 am

Oké ik.
Post. Nu.
HNGG.
Mijn armen kan ik nergens kwijt D<
Dat klinkt waarschijnlijk vaag, maar mijn pols doet pijn als ik hem gewoon neerleg x')

@ Manon; Ik heb nu een wekker die heel luid tikt, sommigen worden er gek van: maar ik vind het fijn <3

@ Olga; O gosh, dat is wel erg veel D:
En ik snapte het want ik heb biologie, derp.
Maar die infectie, is die blijvend of ... ?
En heeft een schildklier ook effect op je lengte? Ik dacht dat het enkel te maken had met je stofwisseling, of zo. Stevig of dun x')
Een van de twee, forgot.
Dan heb ik nu ook weer iets nieuws geleerd <3
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 7:13 am

Ik herkende mezelf eventjes niet meer vandaag 0_0
But I like that side of me >D
Maar dit is dus wat er gebeurde:
Spoiler:

\\ Kitty
Omg nee, ik word al gek van m'n eigen wekker waarvan je het tikken nauwelijks hoort xD

& ik moet met Ravan moesten, maar ik heb geen zin en geen inspi om met hem te posten cx
Heb te veel inspi/zin voor Er x3
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 7:22 am

@Captain Kitty: De infectie komt en gaat, maar zelfs als het even weggetrokken is , ademt mijn moeder door haar mond.
En de schildklier heeft idd. effect op je stofwisseling, maar ook op de groei van je lichaam. De hormoon die voor de groei zorgt komt dan in kleinere aantallen vrij bij een traag werkende schildklier.
Stevig of dun..? Tja, groeihormoon is groeihormoon, dus ligt aan wat er moet groeien.

---
Ben verrast dat het niet super awkward was om meegesleurd door een vriendin te worden en gezamenlijk met haar vriendje rond te hangen. Hij was gelukkig ook een nerd-like person. Was wel gezellig, dus, maar het kostte me moeite om mijn vriendin bij haar vriendje weg te sleuren, omdat we beiden naar huis moesten(zij moest het avondeten voorbereiden en ik moest sowieso al naar huis toe). Een halfuur later dan verwacht vertrokken we *sigh*

@M'non: Probeer deze kant anders vaker te laten tonen :3

Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 7:28 am

Nou het kan ook zijn dat je lichaam te weinig schildklierhormonen aanmaakt en dan moet je kijken naar je hypofyse <- dus misschien kan daar ook gewoon iets fout gaan.
Echter ben ik vergeten of dat enkel voor secundaire dingen was niet XD

We zijn nu bezig met ordening etc, bij biologie - dus ik ben een beetje rusty =w=

Maar er zijn sommige mensen die hun overgewicht mede te wijten hebben aan een te trage schildklier, dus ja o3o

@ Manon; Mijn wekker is ook het enige wat ik kan hebben. Als er mensen op mijn kamer slapen word ik gek. Om ALLES wat ze doen. Word gewoon para of zo dan XD
En doe maar rustig aan ~
Ik moet nog zat posten x')
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 7:42 am

De hypofyse werkt idd ook mee aan je lengte :')
Wij hebben dat leuke hoofdstuk nog niet zo lang geleden behandelt =W=

Zolang mensen stilliggen en niet snurken vind ik alles best ಠ_ಠ
& als je toch nog zoveel moet posten, ga ik eens kijken of ik ergens mijn inspi kan dumpen c:
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 8:06 am

Ow, ordening. Dat is best een gemakkelijk hoofdstuk! ='3

En overgewicht kan ook weer liggen aan de stofwisseling, die werkte dan te traag, geloof ik.

*gaat weer Patience spellen op de PC*Eigenlijk .. heel stiekem .. moest ik een week geleden aal in een topic reageren, maar ik ben te lui ervoor Razz
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 8:14 am

Ja, ordening is indeed erg makkelijk. Docent legde me ook nog wat na de les uit, maar dat kwam omdat hij weet dat ik toen per ongelijk in slaap was gevallen =w=..
'Snapte je het wel?'
'Hoe bedoelt U?'
'Nou, toen ik naar je keek had je een beetje een blik van: ik snap het niet.'
'Eeh... Ja, ik snapte het wel... Half?...'
Maar het is gewoon moeilijk om naar zo'n hyper persoon te luisteren het achtste uur ;w;
En ja, hij is hyper as derp.
Mag hem wel though ~


Mijn Word document is nog steeds leeg en stiekem moet ik douchen.
Durr, post morgen wel of later in de avond - want momenteel kijk ik piano filmpjes en ik heb gewoon geen concentratie XDD
Sorry ^^'
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Prometheus

Prometheus

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 44

Character sheet
Leeftijd: 15
ESPer Level: 2
Partner: I'm a pirate, you're a princess ❤

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 8:21 am

Okay, ik wil nú wat typen. Iemand een topic?
Anders begin ik aan derpy oneshots en dat... is niet goed.
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 8:21 am

Een hyper docent? Best wel fijn, maar als achtste uur lijkt me dat inderdaad niet zo fijn. Een docent dat in de buurt komt, was ook een biologie docent die gewoon energiek was, maar vrij vaag was en mij de hele tijd over mijn bol aaide bij biologie. Beetje creapy, maar ik mag hem alsnog x'D

En dat geeft niet hoor, Ook niet alsof ik de hele dag achter de PC zit te wachten op een post, ik was zowat acht uur lang met een vriendin op stap.
Hmm .. misschien kan ik even op zoek gaan naar zo'n pokémon rom, laatst zag ik dat ik zo'n emulator nog op had staan.

EDIT: *Steekt hand op* Topic? Vreemd genoeg heb ik enkel inspiratie met Ozzy.



Back to top Go down
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 8:26 am

\\ Mups
Oeh-oeh! mag ikke er ook bij? x3
*Moet inspi kwijt*
___

Ik moet van uien afblijven. Mijn ogen tranen x'D
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 8:27 am

Prometheus wrote:
Okay, ik wil nú wat typen. Iemand een topic?
Anders begin ik aan derpy oneshots en dat... is niet goed.
Zou ik je zeggen dat ik laatst een Les x Al oneshot wilde schrijven XD ?
Good old times =w=
Stiekem moeten we ze hier maken, maar dan jonger.
En dan geef ik Al the useless ability om door de een of andere reden super aantrekkelijk te zijn. Alleen voor mannen.
GREAT SUCCESS.

@ Olga; Ja, maar hij is de enige docent die ik nog echt mag qua... Persoonlijkheid.
Hij heeft mijn gevoel voor humor, dus ik kan altijd wel om hem lachen x')
En hij is de enige docent die schijnt te snappen hoe pubers werken ._.
Al die wanhopige mensen die voor de klas proberen orde te houden, vreselijk. Hij gaat gewoon zitten en zegt dan ineens een grove opmerking tegen iemand: waarna iedereen stil is.
Zo krijg je de aandacht, niet door als een debiel te gaan schreeuwen XD
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Prometheus

Prometheus

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 44

Character sheet
Leeftijd: 15
ESPer Level: 2
Partner: I'm a pirate, you're a princess ❤

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 8:28 am

Jaah <3
Zal'k openen? Prom geeft inspiratiee.

En je moet ze onder water pellen. Of kauwgom kauwen. Of supermannelijk zijn, dan kunnen ze je niets doen.

@Capt: YES. NOW. NO WAIT. TOMORROW. YES <3
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 8:31 am

Is prima! ^^

@Capt.Kitty: Ow, zo'n docent. Het lijkt alsof je mijn docent beschrijft, want die was exact zo. Hij had enkel een andere smaak van humor. Bovendien had ik gelukkig meerdere docenten die wisten hoe het omging in de puber z'n brein, buiten mijn vijfde klas biodocent, die liep maar te schreeuwen -.-'
Back to top Go down
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 8:33 am

Ik vind het ook goed ^^
Ben toch flut in beginposten ^^'
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 10:57 am

@ Judith; Nee. Na mijn proefwerkweek.
Ik heb een super groot probleem dankzij Engels etc etc. Dus ik kan me momenteel niet meer dan dit veroorloven ^^'
Maar het komt er wel ~
I promise.

@ Olga; Nou, bij ons schreeuwen ze niet allemaal... Maar ik word soms gek van de docenten die het meeste kleine fluisteringetje al erg vinden. En dan onder hun verhaal keihard het SSHHTT geluid gaan produceren, waar ik sowieso al een hekel aan heb.
En ik kan er ook slecht tegen als ze dat dan midden in hun zin doen, mijn concentratie is al laag: maak het dan niet erger met afleidende geluiden waardoor ik die vinger moet volgen die wijst naar de fluisteraars - waardoor ik het einde van de zin mis die niet werd afgemaakt dat wellicht wel belangrijk was.
Daarbij helpt het ook niet eens XD
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Lightning

Lightning

Jibberish - Page 3 1zz01oo Aantal berichten : 18

Character sheet
Leeftijd: 14 years
ESPer Level: 4
Partner: i stand alone

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 8:50 pm

ik begin het veel te druk te krijgen naar men smaak DX
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 10:56 pm

@Capt.Kitty: Kan ik volkomen begrijpen, maar zoek maar eens docenten die dat niet doen. Er zijn ook nog docenten die weten hoe een puber in elkaar zit, maar de les voor eindexamen klassen niet goed weet voor te bereiden. Ze zijn wel aardig en soms ergens duivels bij het nakijken, maar ze zijn toch niet de juiste type die een docent moest worden voor luie, betweterige eindexamen studenten. Op een gegeven moment doe je ook vrij weinig tijdens een les van hem. Wel sneu, want ik wilde van de weinige wel dat vak oefenen voor het eindexamen, maar ja. Dat zou natuurlijk niet lukken.

@Lightning: Leerwerk? D:

--
Het is pas bijna twaalf uur en ik verga nu al van die immense hitte, hoe overleef ik dat als het middag is? *zucht*
Back to top Go down
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 11:12 pm

Ozzy wrote:
Het is pas bijna twaalf uur en ik verga nu al van die immense hitte, hoe overleef ik dat als het middag is? *zucht*
+1
En dan ook zo lekker dat je vrij hebt, maar je moet van alles en nog wat voor school doen >__>
Mijn brein smelt zo weg, let maar op *stare*
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 3 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 06, 2013 11:20 pm

Poor you! D:
Dat worden een boel ijsjes om op te vreten, tijdens je school stuff. Als je ijsjes thuis hebt, wat bij mij niet het geval is. Tegen het einde van de avond(zon schijnt de kant van mijn kamer op, vanaf het middaguur t/m avond) ben ik een gesmolten mensen massa die traag nog de woorden;"I-Ijsje?" uitspreekt.

Ach, het kan erger. Je kan op zo'n dag een sportdag hebben of op school in een afgesloten lokaal zitten?

Back to top Go down
Sponsored content




Jibberish - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 

Jibberish

View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Next

 Similar topics

-
» Jibberish

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Akishima Academy :: General :: OOC :: Babbelhoekje-