Akishima
  Academy
Welkom op Akishima Academy, een tekst-based Roleplay game. Dit forum heeft haar onderwerp te danken aan de anime Toaru Kagaku no Railgun 1/2 en Toaru Majutsu no Index 1/2 - dit betekent echter niet dat wij er onze eigen draai niet aan hebben gegeven. Op Akishima speel jij een Esper, ook wel ability user genoemd, die naar deze stad is gestuurd omdat hier de enige school is die speciale lessen heeft voor deze kinderen. Meer info...



 



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Student ID
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Navigation
Spotlights

Female OTM

Anastasia

Anastasia Emery Fortin is onze female of the month voor de maand juni. Ze is een erg lief, maar het meisje stelt misschien toch wat meer vragen dan goed voor haar is. Met haar hoge level zullen velen haar vast wel kennen, maar er kan altijd een enkeling tussen zitten die dit niet weet - echter schijnt ze niet echt problemen te hebben met haar positie en blijft gewoon vrolijk door Akishima dansen.

Male OTM

Zed

Zed Adams is onze male of the month voor de maand juni. De jongen probeert zichzelf altijd een beetje op de achtergrond te houden, wat nogal moeilijk gaat gezien zijn level - toch lijkt hij erg goed in het geheimhouden ervan. Eveneens als zijn naam. Het blijft echter maar de vraag wanneer dit geheimpje naar boven komt en iedereen zal weten wie hij echt is en hoe hij eruit ziet. Laten we voor hem maar hopen dat dit moment nog lang op zich zal laten wachten.

Couple OTM

Hexis x Zed

Deze twee jongens zien we blijkbaar het liefst bij elkaar, maar wie had dat nou niet zien aankomen? Toch blijft het onverwachts, gezien het feit dat de liefde alleen maar van één kant kan komen en dat erg sneu is. Aan de andere hand zou het wel interessant zijn om te volgen, maar dat is iedere relatie tegenwoordig - nietwaar? Laten we voor Hexis maar hopen dat hij dit soort interesses krijgt voor een ander iemand, want de kans dat Zed het zal beantwoordden is vrijwel nihil. Maar we kunnen altijd blijven hopen op een grote verandering.

Population
LEVEL 0
2
2
LEVEL 1
3
2
LEVEL 2
4
4
LEVEL 3
4
1
LEVEL 4
1
2
LEVEL 5
1
0


Share
 

 Jibberish

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Prometheus

Prometheus

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 44

Character sheet
Leeftijd: 15
ESPer Level: 2
Partner: I'm a pirate, you're a princess ❤

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeWed Jun 26, 2013 5:49 am

Zed wrote:
Prometheus wrote:
Zed wrote:
Ik wil ook Alliewallie maken, maar aan de ene kant wil ik wachten tot de verbouwing van Akishima klaar is. Durr.
En ook het feit dat ik nu toch weer twijfel over zijn ability >.<
Want teleport is gewoon sweet ergens, kan hij beter trollen. Maar als hij sterk is kan hij gaan van: STRONK STRONK.
HNNNGGG - choices D:

Als hij sterk is kan Les hem irriteren door te glitchen.
Maar teleporten geeft betere troll-abilities.

Hoe bedoel je ;} ?
Major mindfck als in: zij is ook sterk en kan hem dus blocken?

En het is ergens wel iets voor Al om weg te teleporteren als Les raged en te gaan van: 'Missed me. TROLOLOL ;D'
Wordt ze alleen nog maar bozer ~
Nee, het door-muren-loop-gedoe ~
Dan kan ze ook gewoon door hem heenlopen. Dus ook door zijn vuist.
Staat ze tegen de muur, stompt hij tegen de muur aan ipv tegen haar.
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeWed Jun 26, 2013 7:20 am

Oké, ik heb mannen officieel als vager bestempeld dan vrouwen. Ik weet dat wij soms onredelijk kunnen zijn enzovoorts, maar echt... Mannen weet ook nooit wat ze willen D:
En het is creepy als een jongen die je kent je ineens toevoegt op Skype, maar... Hoe dafuq komt hij aan mijn e-mail of skype naam ._. ?
I DON'T UNDERSTAND ANYMORE.
Ik moet gewoon onder een tafel gaan campen, I'm done with this sh*t ;w;

@ Judith; Heb je dat toevallig van Wreck it Ralph? Want nu je het woord glitch erbij gebruikt... Hmmmmn =w=....
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Prometheus

Prometheus

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 44

Character sheet
Leeftijd: 15
ESPer Level: 2
Partner: I'm a pirate, you're a princess ❤

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeWed Jun 26, 2013 8:04 am

Nou de naam wel, maar de kracht was al eerder. Vanellope <3
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeWed Jun 26, 2013 10:19 am

Ze is inderdaad wel awesome en ik vind het ook echt een goede film, want ik had het eigenlijk helemaal niet zien aankomen x')

En ergens wil ik een crazy stalker personage hebben, mede door een amv die ik heb gezien en nu ik weer denk aan die ene chick uit DRRR!! Die ook een stalker was en toen smashte die dude haar kop tegen de muur aan =w=...
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Natsu

Natsu

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 88

Character sheet
Leeftijd: 12 years!
ESPer Level: 2
Partner: Are you crazy?

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeWed Jun 26, 2013 8:27 pm

Goede morgen morgen Wink

Hmm ik maar denk ik eens beginnen met postje te schrijven XD

I'm so happy to day ^^
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeWed Jun 26, 2013 9:25 pm

*Wrijft slaperig in haar ogen* Teveel.. vage dromen. De droom van gisteren was veeel te awkward en nu .. Ook nogal awkward.

En why are you happy? ='3

Back to top Go down
Natsu

Natsu

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 88

Character sheet
Leeftijd: 12 years!
ESPer Level: 2
Partner: Are you crazy?

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeWed Jun 26, 2013 9:30 pm

Hey XD

I don't really know i'm just happy Wink
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeWed Jun 26, 2013 10:05 pm

Doneer wat van je vrolijkheid aan mij ='D
Ben vandaag namelijk vrij moe en neutraal humeurig, gheghe... :'P
Back to top Go down
Natsu

Natsu

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 88

Character sheet
Leeftijd: 12 years!
ESPer Level: 2
Partner: Are you crazy?

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeWed Jun 26, 2013 10:46 pm

Van mij mag je gerust 50% hebben hoor XD
Back to top Go down
Wren

Wren

Jibberish - Page 11 1zz01oo Aantal berichten : 75

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 1
Partner: //I´ll do what ever it takes, to be the mistake you can´t live withoutღ

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeWed Jun 26, 2013 11:48 pm

Helleuw iedereen~
Tijd om een poging te wagen om sandwiches te maken D:
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeThu Jun 27, 2013 12:09 am

Ik voel me o zo charming at the moment.
NOT.

Ik moet dadelijk denk ik maar eens gaan posten, derp.

--
Jussels <3
Sandwiches... Lang geleden dat ik ze heb gemaakt, of heb gehad. Nu wil ik er een D:
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Lesaiah

Lesaiah

Jibberish - Page 11 1zz01oo Aantal berichten : 6

Character sheet
Leeftijd: 17
ESPer Level:
Partner: ❤-attack

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeThu Jun 27, 2013 7:36 am

Tralalaaaalaaa. Today was a good day.
Nu wisknudde leren.
Back to top Go down
Wren

Wren

Jibberish - Page 11 1zz01oo Aantal berichten : 75

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 1
Partner: //I´ll do what ever it takes, to be the mistake you can´t live withoutღ

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeThu Jun 27, 2013 9:14 pm

Lesaiah!! : D So cute~

Damn, ik ben zo boos nu op school enzo. Wij hadden gisteren diplomauitreiking en ik moet een gewaarmerkte kopie enzo opsturen naar de universiteit voor de loting. Zegt school: doen wij niet meer, je moet maar printen want het staat op DUO. Ga ik naar DUO, zeggen ze daar dat een geprinte versie niet geldig is. Ja. Wat dan. GRRR
En gisteren ook zuur: op VWO krijg je een soort van prijs voor het hoogste CSE-gemiddelde. Ik heb het hoogste normale gemiddelde en op 0.1 na niet het hoogste CSE-gemiddelde en niemand die dan zegt: joh, fijn dat je dat ook hebt gedaan. Nu voel ik me echt zo van: why did I work hard xD

Krom gedoe >U
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeThu Jun 27, 2013 9:22 pm

Dat is echt heel zuur, heb je het nog verder proberen te ontrafelen d.m.v. Google? Anders zou ik de universiteit nog eens opbellen en hopelijk kom je er dan wel uit. Dit is namelijk vrij verwarrend =/
Nou, je hebt hard gewerkt voor een diploma? Veel mensen hebben er geen en je kan uiteindelijk een goede baan krijgen door je hoge cijfers.

--
En vanmiddag heb ik mijn diplomauitreiking en ik heb geen idee hoe het zal zijn, gheghe. Ik heb tot nu toe de Amerikaanse versie's gezien en ik zie niet snel voor me dat iedereen met een rol rondloopt en zo'n vaag blauw pak aanheeft. *Zucht* Ook heb ik mijn diplomauitreiking onder de toezicht van God, ik heb het namelijk in een kerk ^^". Yay, mooie plek voor zo'n moment*kuch*

Back to top Go down
Zacharyn

Zacharyn

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 68

Character sheet
Leeftijd: 17
ESPer Level: 4
Partner: Maybe you're gonna be the one that saves me.

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeThu Jun 27, 2013 11:23 pm

Bah, met moeite een prutpostje gemaakt //headdesks
Dat krijg ik ervan als ik dingen uitstel..
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeFri Jun 28, 2013 12:51 am

Mijn moeder is abnormaal blij dat ik over ben naar zes vwo. But I understand her, na al die shit die mijn broer altijd uitvreet laat ik haar maar. Ben meer blij over het feit dat ik haar even blij heb kunnen maken dan dat ik echt over ben.
Ik ben meer aan het staren naar mijn natuurkunde punt... Een 5,4... Die man gunt het mij gewoon niet. Ik was zo dichtbij een rapport zonder een vijf, voor het eerst in mijn leven.
Vraag me niet wat ik nog op vwo doe, aub.

@ Judith; Nu moet ik stiekem een Alliewallie gaan maken, non?

@ Jussels; ... Wat :3 ?
Dat is best wel lame, ja. Van mij krijg je wel een schouderklopje heur ~

@ Olga; Ik zie van mensen op facebook allemaal foto's waarop ze aan een tafel zitten en een handtekening zetten op een papiertje. Geloof ik is het een grote anti-climax :'D

@ Emma; No worries, dear ~
Ik kan er wel wat mee. Alice is zo'n grote cliché, met clichés kun je altijd wat :3
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Zacharyn

Zacharyn

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 68

Character sheet
Leeftijd: 17
ESPer Level: 4
Partner: Maybe you're gonna be the one that saves me.

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeFri Jun 28, 2013 12:58 am

@Noor;; Mooi zo~ Alice verwart hem met haar gemengde emotie-tekens. Hij begint steeds meer een EQ van 0,0 te krijgen xD
&Dan ga ik deze site deze keer niet vergeten en ooit, maandag ofzo, een ander topic aanmaken zodat ik Zachy weer in de vingers heb. :3
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeFri Jun 28, 2013 9:16 am

@Capt.Kitty: Klopte, had ik uiteindelijk ook moeten doen. Ook had ik een jaarboek, fotoboek van Parijs, twee rozen, een grijze hemd met 'Ik deug'erop en nog iets met 'Thumbs up' stickertjes. Mijn vader wist een foto te maken waarin ik bewoog,maar heel scherp was en de achtergrond juist bewoog, heeeeeel vreemd. Ook was het vrij awakward, onze mentor pakte het anders aan qua toespraken en las het letterlijk voor met'(groots applaus, dan stilte)'erbij+..................Hij zong een liedje voor ons... schattig,maar ook beetje vaag :'P

Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeFri Jun 28, 2013 11:07 am

Mijn oudste zus is er ineens. Dus nu moet ik maar kijken wanneer ik mijn posts af heb want zij eist altijd iedereens aandacht op, inclusief de mijne. En als ik niet meewerk wordt ze boos en daar heb ik geen zin in ¬¬

@ Emma; Alice is gewoon vaag en verward ~
En doe dat. Topics zijn leuk <3

@ Olga; Dat laatste... Dat lijkt me ergens heel awkward en ik zou me in zijn plaats schamen, really x')
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Natsu

Natsu

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 88

Character sheet
Leeftijd: 12 years!
ESPer Level: 2
Partner: Are you crazy?

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeFri Jun 28, 2013 8:23 pm

Good morning ^^
Back to top Go down
Lesaiah

Lesaiah

Jibberish - Page 11 1zz01oo Aantal berichten : 6

Character sheet
Leeftijd: 17
ESPer Level:
Partner: ❤-attack

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeFri Jun 28, 2013 10:29 pm

Bweeh. Ik heb besloten dat elk van mijn chars een topic krijgt ergens vandaag/morgen.
Want ik wil actief zijn en heb veel leuke muziek~

& Ja, kittenkapitein. Het is tijd voor Alliewallie.
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeSat Jun 29, 2013 2:21 am

Ja maar mensen willen dat ik eet ;w;
Dat klinkt dom, maar ik heb zo weinig tijd nu iedereen in mijn nek aan het hijgen is en me dwingt gezellig te doen.
IK BEN NIET GEZELLIG, OKAY D< ?
Dus dan zit ik daar maar :c
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Lesaiah

Lesaiah

Jibberish - Page 11 1zz01oo Aantal berichten : 6

Character sheet
Leeftijd: 17
ESPer Level:
Partner: ❤-attack

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeSat Jun 29, 2013 2:35 am

Sluit jezelf op in de badkamer.
They can't hurt you if they can't reach you~
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 11 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeSat Jun 29, 2013 2:51 am

Meh, ik zit nu op mijn kamer :3...
Maar ik weet niet voor hoelang ¬¬

En dat moment dat je een forum vindt dat gewoon je shit heeft gejat en zo.
Verdorie.
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Lesaiah

Lesaiah

Jibberish - Page 11 1zz01oo Aantal berichten : 6

Character sheet
Leeftijd: 17
ESPer Level:
Partner: ❤-attack

Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitimeSat Jun 29, 2013 2:56 am

Aargh. Dat moet kut zijn. Je gaat er toch wel wat van zeggen?
Back to top Go down
Sponsored content




Jibberish - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 11 I_icon_minitime

Back to top Go down
 

Jibberish

View previous topic View next topic Back to top 
Page 11 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next

 Similar topics

-
» Jibberish

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Akishima Academy :: General :: OOC :: Babbelhoekje-