Akishima
  Academy
Welkom op Akishima Academy, een tekst-based Roleplay game. Dit forum heeft haar onderwerp te danken aan de anime Toaru Kagaku no Railgun 1/2 en Toaru Majutsu no Index 1/2 - dit betekent echter niet dat wij er onze eigen draai niet aan hebben gegeven. Op Akishima speel jij een Esper, ook wel ability user genoemd, die naar deze stad is gestuurd omdat hier de enige school is die speciale lessen heeft voor deze kinderen. Meer info...



 



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Student ID
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Navigation
Spotlights

Female OTM

Anastasia

Anastasia Emery Fortin is onze female of the month voor de maand juni. Ze is een erg lief, maar het meisje stelt misschien toch wat meer vragen dan goed voor haar is. Met haar hoge level zullen velen haar vast wel kennen, maar er kan altijd een enkeling tussen zitten die dit niet weet - echter schijnt ze niet echt problemen te hebben met haar positie en blijft gewoon vrolijk door Akishima dansen.

Male OTM

Zed

Zed Adams is onze male of the month voor de maand juni. De jongen probeert zichzelf altijd een beetje op de achtergrond te houden, wat nogal moeilijk gaat gezien zijn level - toch lijkt hij erg goed in het geheimhouden ervan. Eveneens als zijn naam. Het blijft echter maar de vraag wanneer dit geheimpje naar boven komt en iedereen zal weten wie hij echt is en hoe hij eruit ziet. Laten we voor hem maar hopen dat dit moment nog lang op zich zal laten wachten.

Couple OTM

Hexis x Zed

Deze twee jongens zien we blijkbaar het liefst bij elkaar, maar wie had dat nou niet zien aankomen? Toch blijft het onverwachts, gezien het feit dat de liefde alleen maar van één kant kan komen en dat erg sneu is. Aan de andere hand zou het wel interessant zijn om te volgen, maar dat is iedere relatie tegenwoordig - nietwaar? Laten we voor Hexis maar hopen dat hij dit soort interesses krijgt voor een ander iemand, want de kans dat Zed het zal beantwoordden is vrijwel nihil. Maar we kunnen altijd blijven hopen op een grote verandering.

Population
LEVEL 0
2
2
LEVEL 1
3
2
LEVEL 2
4
4
LEVEL 3
4
1
LEVEL 4
1
2
LEVEL 5
1
0


Share
 

 Jibberish

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 10:42 pm

*Zucht*In A'dam wonen heeft dus zo zijn nadelen op het gebied van meetings.
Back to top Go down
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 10:48 pm

\\ Kitty
Naja, eigenlijk kan ik niet zakken, want ik sta al een 5 voor rekenen dus een lager cijfer zou niet meetellen :')
& thanks <3

\\ Olga
En dan bestaan er van die ouders die niet willen dat je gaat ookal is het bij wijze van spreken in je eigen straat *stare*
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 10:51 pm

@ Olga; Pfft, Zuid Limburg is een groot nadeel xd
Het accent van die mensen begint me de keel uit te hangen - ik heb een harde g en een gooische r
Door dat dialect dropt je IQ ook massivily.
Er is gewoon NIKS.
En alle meetings zijn super ver weg, want Utrecht is geen centraal punt voor mij.
Maar ik ga er wel altijd naartoe :3

@ Manon; Haha, ik heb ook een vijf.
High five >3
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Wren

Wren

Jibberish - Page 2 1zz01oo Aantal berichten : 75

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 1
Partner: //I´ll do what ever it takes, to be the mistake you can´t live withoutღ

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 10:55 pm

@Noor: Ja, bij Pinkpop of zo lijkt het me niets. Je kon ook nergens meer naartoe toen Matt langs de hekken ging lopen, want BAM iedereen naar voren xD I've seen him from up close xD Lolz. Maar er waren geen moshpits of hoe je dat dan ook schrijft gelukkig. Bij de voor acts zat iedereen van: derp. En bij Muse helemaal losgaan xD Hij deed een heel hoog stukje - falcetto ofzo?- bij Bliss : D Teehee, ben te enthousiast xD

En meetingen vanuit Zeeland zijn ook niet ideaal xD Voor treinen moet ik al van m'n eilandje af, we hebben alleen maar bussen op dit eiland. Dus voor mij is alles ook ver weg. Ga bijna nooit naar Amsterdam of Utrecht O:
Back to top Go down
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 10:58 pm

\\ Algemeen
Hmm, Utrecht zou voor mij qua meetings opzich nog niet zo'n probleem zijn.. scratch *Gelderlandertje hiero*
Alhoewel..

\\ Kit
De helft van de 10 hebben we al, nu nog de andere helft!
Wait, als we ons cijfer combineren hebben we samen een 10 >D
Wij zijn goed xD
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 11:15 pm

Dan heb ik enkel de voordeel dat er genoeg treinen rijden naar alle regio's van Nederland.
En dan beweren ze dat Nederland zo klein is, hoe zijn de meetings dan in bijvoorbeeld Duitsland en Frankrijk? Of in de VS?
---
Wacht, rekentoets? Hoezo, krijgen jullie die op de middelbare? *heeft het enkel in de tweede/derde gehad, wegens een vage onderzoek door Cito*

Back to top Go down
Aiden

Aiden

Jibberish - Page 2 1zz01oo Aantal berichten : 55

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 2
Partner:

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 1:20 am

Zo, Aidens setje is grotendeels af. :3:

Nu nog de karakterkaart derpen.
Back to top Go down
Wren

Wren

Jibberish - Page 2 1zz01oo Aantal berichten : 75

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 1
Partner: //I´ll do what ever it takes, to be the mistake you can´t live withoutღ

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 1:29 am

Woo, echt een mooi setje! :3 Vooral het osje vind ik mooi gemaakt
Back to top Go down
Aiden

Aiden

Jibberish - Page 2 1zz01oo Aantal berichten : 55

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 2
Partner:

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 2:00 am

Die van mij? Thanks. http://www.online-image-editor.com/ <-- My secret, xD
Het is vrij makkelijk hiermee. :3:
Back to top Go down
Anastasia
Female of the Month
Anastasia

Jibberish - Page 2 1zz01oo Aantal berichten : 54

Character sheet
Leeftijd: 14
ESPer Level: 4
Partner: Maybe 'okay' will be our 'always'

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 3:09 am

Mijn jurk is zo kort dat ik niet kan bukken of hij zit halverwege m'n kont.
Maar hij heeft vlinders dus I don't care.
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 3:37 am

Liegen mag dan iets negatiefs zijn, soms ben ik blij dat ik er echt abnormaal goed in schijn te zijn.
No way dat ik ga opdraaien voor plagiaat dankzij twee mensen.

Best sneu though, want het waren wel goede vriendinnen van me en dan naaien ze me zo vies hard - had ik echt niet van ze verwacht.
Nee, ik ga dit niet een vriendschap laten verpestten: maar ik ga ook niet de eerste stap nemen in de confrontatie. Echter weet ik dat ze bang voor me zijn en de leader van de twee doet nu ook net alsof er niks is gebeurd en alles oké is: liegt tegen mij <- ik weet wanneer iemand tegen mij liegt, anders zou ik er zelf niet zo goed in zijn.
Nu heb ik twee opties: subtiel laten merken dat ik weet dat ze liegt en wachtten totdat ze haar excuses aanbied.
Of meedoen in het spelletje en net doen alsof er inderdaad niks is gebeurd.

Aan de ene kant moet ze wel leren dat dingen niet zo werken. En ook gewoon dat ze dat soort dingen niet bij mij moet flikken ¬¬
Dat ook.
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 4:14 am

Jibberish - Page 2 Tumblr_m5h74xbn9Z1r7l7dx
But I guess I'm not the only one right now...
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 4:21 am

Ging de rekentoets dan slecht of zo o3o ?..

En ik kan vrij gemakkelijk overschakelen, so don't worry about me ~
Stiekem moet ik eigenlijk ook posten, dus heb ik geen tijd om chaggie of sad te doen =w=

Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 4:25 am

Nee, die ging vrij goed
't is iets anders.. but I don't wanna talk about that right now..

Eigenlijk kan je dat in je post kwijt. of meestal dan
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 4:28 am

Awh :c
*patpat*
Als je er wel over wilt praten luister ik met alle liefde naar je <3
Here ya go:

En momenteel... Niet echt.
Dus tja ^^'
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Wren

Wren

Jibberish - Page 2 1zz01oo Aantal berichten : 75

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 1
Partner: //I´ll do what ever it takes, to be the mistake you can´t live withoutღ

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 4:35 am

Mii, free huggles? D:
@Noor: Plagiaat? Nou ja zeg. Stomme mensen!
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 4:40 am

Nou ja, het was wel gedeeltelijk zo.
Maar het was als in: hun hadden dingen gemeten, kwamen niet verder bij opgave 1 c en toen vroegen ze mij om hulp. Dus ik hielp ze en uiteindelijk hebben we de hele opgave samen gemaakt, toen heb ik dat nog een keer keurig overgeschreven en ook ingeleverd. Het was dus technisch gezien geen plagiaat.
Toen de docent ze echter vroeg hoe dat kwam zeiden ze: 'Misschien heeft ze het van ons gepakt en overgeschreven.'
^ of te wel: ze zeiden dat ik plagiaat had gepleegd.

En ik geloof die docent eerder dan zij die zegt: 'Ja, wij hadden gezegd dat we het samen hadden gedaan.'
Als dat echt zo was, was ik er nooit op die manier over aangesproken ¬¬
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Wren

Wren

Jibberish - Page 2 1zz01oo Aantal berichten : 75

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 1
Partner: //I´ll do what ever it takes, to be the mistake you can´t live withoutღ

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 6:21 am

Triliilii, morgen op vacation! Dan zie ik jullie even niet, dus ik zeg alvast Bye :3
Have a nice week!
Vijf uur 's ochtends opstaan xD Derpderp
Back to top Go down
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 6:25 am

Morgen al op vakantie? Ik moet nog minstens 4 weken wachten xD
Waar ga je eigenlijk heen? c:
& alvast veel plezier <3
Back to top Go down
Wren

Wren

Jibberish - Page 2 1zz01oo Aantal berichten : 75

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 1
Partner: //I´ll do what ever it takes, to be the mistake you can´t live withoutღ

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 6:48 am

@Aeryn: Ja, naar Stockholm. Waar het verrassend genoeg boven de twintig graden is de hele tijd : D Ja, ik wilde graag na m'n examens op vakantie. Even uitrusten xD
En dankjee! <3 Ga jij nog iets doen in de vakantie?
Back to top Go down
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 6:59 am

Stockholm, hmm waar lag dat ookal weer? Het ligt op het puntje van m'n tong.. niets zeggen niets zeggen.. Dit is dus het moment dat je het me verteld xD
& begrijpelijk. Ik kan nu ook wel een vakantie gebruiken. Ookal heb ik nog geen examens gehad cx
We gaan waarschijnlijk naar Kroatië. Wanneer weet ik nog niet, maar de kans is groot dat we erheen gaan :'D
Als er een zwembad/meer/rivier te vinden is kom ik er nooit meer van m'n langzalzeleven uit ಠ_ಠ
Back to top Go down
Wren

Wren

Jibberish - Page 2 1zz01oo Aantal berichten : 75

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 1
Partner: //I´ll do what ever it takes, to be the mistake you can´t live withoutღ

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 7:44 am

Oh, Kroatië! Lekker! Idd, ik zou ook met m'n luie lichaam in dat zwembad blijven liggen xD Gewoon van: breng m'n cocktail maar xD
StockholmligtinZweden Dus hopelijk niet al te toeristisch xD
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 7:55 am

Dat moment dat je erachter komt dat Jussels een smexy phone heeft met whatsapp.
Wat ben ik toch weer sloom :3

Ach ja, die discovery en dit lied: https://www.youtube.com/watch?v=7C4Emhz0QpE
Zorgen voor een über blije Noor.
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 2 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 7:57 am

\\ Jussels
Ik stop m'n broertje wel in butlerkleding en laat hem een cocktail maken >D
Maar de grote reden dat ik in het water blijf zitten is vanwege de hitte xD

Ohja! Lol, ben ik ook eens geweest. Doorheen gereden.
Zweden is en blijft echt een geweldig mooi land <3
Neem me mee ಠ_ಠ
Back to top Go down
Anastasia
Female of the Month
Anastasia

Jibberish - Page 2 1zz01oo Aantal berichten : 54

Character sheet
Leeftijd: 14
ESPer Level: 4
Partner: Maybe 'okay' will be our 'always'

Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 05, 2013 9:05 am

Net 'n taart in de oven geschoven. Ik bak nooit meer rabarbertaart, want het deeg mag me niet en ik mag het deeg ook niet D:


En daaaaaag Jussels, tot over een week <3
Back to top Go down
Sponsored content




Jibberish - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 

Jibberish

View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Next

 Similar topics

-
» Jibberish

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Akishima Academy :: General :: OOC :: Babbelhoekje-