Akishima
  Academy
Welkom op Akishima Academy, een tekst-based Roleplay game. Dit forum heeft haar onderwerp te danken aan de anime Toaru Kagaku no Railgun 1/2 en Toaru Majutsu no Index 1/2 - dit betekent echter niet dat wij er onze eigen draai niet aan hebben gegeven. Op Akishima speel jij een Esper, ook wel ability user genoemd, die naar deze stad is gestuurd omdat hier de enige school is die speciale lessen heeft voor deze kinderen. Meer info...



 



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Student ID
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Navigation
Spotlights

Female OTM

Anastasia

Anastasia Emery Fortin is onze female of the month voor de maand juni. Ze is een erg lief, maar het meisje stelt misschien toch wat meer vragen dan goed voor haar is. Met haar hoge level zullen velen haar vast wel kennen, maar er kan altijd een enkeling tussen zitten die dit niet weet - echter schijnt ze niet echt problemen te hebben met haar positie en blijft gewoon vrolijk door Akishima dansen.

Male OTM

Zed

Zed Adams is onze male of the month voor de maand juni. De jongen probeert zichzelf altijd een beetje op de achtergrond te houden, wat nogal moeilijk gaat gezien zijn level - toch lijkt hij erg goed in het geheimhouden ervan. Eveneens als zijn naam. Het blijft echter maar de vraag wanneer dit geheimpje naar boven komt en iedereen zal weten wie hij echt is en hoe hij eruit ziet. Laten we voor hem maar hopen dat dit moment nog lang op zich zal laten wachten.

Couple OTM

Hexis x Zed

Deze twee jongens zien we blijkbaar het liefst bij elkaar, maar wie had dat nou niet zien aankomen? Toch blijft het onverwachts, gezien het feit dat de liefde alleen maar van één kant kan komen en dat erg sneu is. Aan de andere hand zou het wel interessant zijn om te volgen, maar dat is iedere relatie tegenwoordig - nietwaar? Laten we voor Hexis maar hopen dat hij dit soort interesses krijgt voor een ander iemand, want de kans dat Zed het zal beantwoordden is vrijwel nihil. Maar we kunnen altijd blijven hopen op een grote verandering.

Population
LEVEL 0
2
2
LEVEL 1
3
2
LEVEL 2
4
4
LEVEL 3
4
1
LEVEL 4
1
2
LEVEL 5
1
0


Share
 

 there beneath the tree

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Hexis
Administrator
Hexis

there beneath the tree  2wrm9ax Aantal berichten : 121

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
ESPer Level: 3
Partner: None

there beneath the tree  Empty
PostSubject: there beneath the tree    there beneath the tree  I_icon_minitimeThu May 30, 2013 6:48 am

Soms was het wel leuk dat hij die elektriciteit krachten had, op andere momenten werd hij er gek van. Nou ja, hij werd vooral gek van zijn vrienden die steeds vroegen ‘of hij de batterij van hun telefoon op wou laden’. En dan kwam er weer iemand anders en die vroeg of hij dat ook kon doen ‘aangezien’ hij toch bezig was. Maar aan de andere kant was het wel cool om je telefoon nooit te hoeven opladen, alsof hij zelf een menselijke oplader was voor welke telefoon dan ook. Hèhè.

Het was een zonnige dag en daarom hing hij rond in de boomgaard, aangezien niemand anders er was. De boomgaard was ongeveer twee voetbalvelden groot en er waren heel veel bomen. Natuurlijk, anders was het geen boomgaard. Het was rustig en aangezien het al bijna zomer was, hadden alle bomen al groene bladeren, waardoor er een koele schaduw onder de bomen was te vinden. En dat was een van de redenen waarom hij hier was gekomen, aangezien het vandaag een nogal warme dag was. De kleding die hij aan had bestond daarom ook uit een korte, grijze broek en een blauw T-shirt, met een paar sandalen.

Hexis besloot om onder een grote eik te gaan zitten die zich op zijn pad bevond en een grote, koele schaduw wierp op het gras er onder. Hij ging tussen een paar grote uitstekende wortels zitten en wou zijn mp3 aanzetten, tot hij opeens kattengejank klonk.
“Huh?” Toen hij even rond keek, zag hij dat er in de takken van de eik een kat zat. “Hé kat, wat doe jij nou hier op het schoolterrein? Moet je niet bij je baasje zijn?” en natuurlijk was het enige antwoord wat hij kreeg een hoop geblèr van de kat. Hexis probeerde omhoog te klimmen maar kwam niet ver, aangezien de tak zich een paar meter van de grond bevond en de stam niet echt een houvast gaf. Bovendien begon de kat alleen maar harder te blèren. Dammit, dat was nou een van de nadelen van zijn krachten. Op een of andere manier hielden dieren niet van het ‘onzichtbare elektromagnetische’ veld dat om hem heen hing. Waarom dat veld er was wist hij ook niet. Hexis zuchtte en ging zitten, zijn blik gericht op de blèrende kat die nu besloot om wat rustiger te zijn en alleen maar wat te gaan miauwen. Wat nu?

reserved ♥
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com
Lawrence

Lawrence

there beneath the tree  2wrm9ax Aantal berichten : 32

Character sheet
Leeftijd: 17
ESPer Level: 3
Partner: Why don't you be the artist and make me out of clay?

there beneath the tree  Empty
PostSubject: Re: there beneath the tree    there beneath the tree  I_icon_minitimeThu May 30, 2013 10:01 am

Er waren niet veel dingen die Lawrence echt haatte. Slechts insecten konden van hem een mep met een boek verwachten en hij stak voor nog geen miljoen een stuk vis in zijn mond(hoewel, als hem echt een miljoen werd aangeboden, zou hij met genoegen bijna kokhalzen). Een derde ding waar hij een hekel aan had, was te veel hitte. Ondanks dat hij in de zomer was geboren, voelde hij zich meer aangetrokken tot de kou van de winter. Bovendien verbrandde de winterse zon hem niet. Nu moest hij constant schaduwen opzoeken of zijn bleke huid zou binnen de kortste keren verbranden. En daar had hij geen zin in. Vorig jaar had hij bijna een zonnesteek opgelopen omdat hij per ongeluk in slaap was gevallen en de schaduwen zich uiteraard hadden verplaatst door de bewegende zon. De zon was dus een grote no no voor hem. Niet dat hij er erg mee zat, hij hoefde toch geen kleurtje. Met zijn paarse haar zou het alleen maar vreemd staan.
Toen Lawrence in zijn donkerblauwe shirt, spijkerbroek, geruite sjaal en schoudertas naar buiten liep, besloot hij eens niet het veld op te lopen, maar juist naar de boomgaard te gaan. Hij was er maar weinig geweest en misschien kon hij daar wat inspiratie op doen. Hij mocht immers van zichzelf niet stoppen met tekenen. Het was een belangrijk iets voor hem, iets waar hij voor had gevochten omdat het hem vroeger verboden werd en hij het niet mocht omdat het zogenaamd ''nutteloos'' was. Bullshit, creativiteit was nuttig op vele manieren. Maar goed ook dat hij had gestreden om zijn wensen en dromen, anders was hij nu net als zijn vader militair geweest en streng katholiek als zijn moeder. Een persoon die hij helemaal niet was.
Lawrence zuchtte even en scrollde door de lijst op zijn mp3, op zoek naar een bepaald lied tot de tijdelijke stilte van zijn oordopjes onderbroken werd door een geluid van buiten. Een luid gemiauw, alsof er een kat aan het dood gaan was. Hij keek ietwat verbaasd op en trok een van de dopjes uit om het geluid beter op te vangen. De bron van het geblèr - dat nu plots veel zachter klonk - kwam uit een boom, waar een blonde jongen bij zat. Hij kantelde zijn hoofd wat en liep erop af. Toen hij dichterbij kwam, kon hij de kat in de boom zien en richtte zich toen tot de jongen. 'Hi, is dat jouw kat?' vroeg hij en keek naar het diertje. Arm ding.

Hopelijk kun je dr wat mee <3
Back to top Go down
Hexis
Administrator
Hexis

there beneath the tree  2wrm9ax Aantal berichten : 121

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
ESPer Level: 3
Partner: None

there beneath the tree  Empty
PostSubject: Re: there beneath the tree    there beneath the tree  I_icon_minitimeThu May 30, 2013 10:24 am

De kat leek waarschijnlijk tevreden te zijn over het feit dat Hexis nu geen actie meer ondernam, maar hij was zeker van plan om hem er uit te halen. Katten hoorden niet in bomen als ze er niet uit konden. Zijn blauwe ogen waren gefixt op de tak. Er was hier geen metalen of stenen ondergrond waardoor hij niet door middel van elektriciteit makkelijk omhoog kon klimmen. Hexis zuchtte even en schrok zich een hoedje toen de kat ergens van schrok en bijna misstapte op de tak.
"Hi, is dat jouw kat?"
"Nee, we mogen geen huisdieren houden in-" Zijn blik was naar de jongen gegaan en hij pauzeerde even voor een halve seconde. Hulp kwam eigenlijk wel goed van pas. "Kan je me helpen om de kat uit de boom te halen? Ik heb geen idee hoe het beest hier op het schoolterrein is gekomen, of zelfs maar in die boom, maar hij lijkt er vast te zitten." Hexis stond op, ging even met zijn hand door zijn halflange blonde haar terwijl hij zijn ogen op de tak gericht had. "Ik heb geprobeerd om omhoog te klimmen, maar ik kan er net niet bij." Misschien kwam het omdat hij graag heldhaftig deed of omdat hij een dierenvriend was, zelfs al hielden de meeste dieren niet van hem, maar hij zou hier niet weggaan totdat hij de kat naar beneden had gehaald.
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com
Lawrence

Lawrence

there beneath the tree  2wrm9ax Aantal berichten : 32

Character sheet
Leeftijd: 17
ESPer Level: 3
Partner: Why don't you be the artist and make me out of clay?

there beneath the tree  Empty
PostSubject: Re: there beneath the tree    there beneath the tree  I_icon_minitimeSun Jun 02, 2013 3:32 am

De kat in de boom leek het niet eens zo erg te vinden om daar te zitten. Hij kon het begrijpen, Lawrence vond het ook fijn om in bomen te zitten, maar hij kon er in ieder geval nog uit en hoefde niet te krijsen om hulp. Er werd gezegd dat katten intelligente dieren waren, maar dit was toch niet érg intelligent: een boom ingaan terwijl je wist dat je er niet kon kon. Maa goed, daar ging Law nu niet over in. Hij was immers geen dierenexpert, slechts een dierenvriend en eentje die gek was op katten. De kat in de boom deed hem denken aan zijn eigen, die een paar jaar geleden overleden was. Ook altijd zo dom om in bomen te klimmen en dan smeken om eruit gehaald te worden.
Hij keek van de kat in de boom naar de jongen die erbij stond en observeerde hem voor een momentje, niet al te opvallend. Blond halflang haar, felle opvallende ogen, tamelijk leuke kleding. Hij had hem wel eens rond de school gezien, maar had hem nooit echt gesproken. De nog onbekende jongen vroeg hem of hij hem kon helpen de kat uit de boom te halen. Nou was Lawrence niet de beste in bomen beklimmen, maar hij kon het proberen. Hij moest alleen niet proberen te vallen. 'Ik zal kijken of ik hem eruit kan halen. Ik moest mijn eigen kat vaak redden, dus het moet lukken.' zei hij en liet zijn schoudertas op de grond vallen. Hij krulde zijn vingers om een stompachtig uitsteeksel aan de stam en zette zijn voet op een ander uitsteeksel. Hij klauterde langzaam en voorzichtig omhoog, zoekend maar goed houvast terwijl hij zijn lange benen praktisch strak om de stam sloeg zodat hij niet zou vallen. Spande zijn niet-bestaande spieren aan om omhoog te komen. Hij had gelukkig zijn lengte die hem makkelijker dichterbij de kat bracht. Uiteindelijk was hij hoog genoeg en wurmde zich op een iets dikkere tak die dichtbij de kat hing, maar iets lager. 'Ugh, ik heb mijn exercise voor vandaag wel gehad.' mompelde hij en keek even naar beneden. Als hij nu zou vallen zou het geen prettige landing opleveren. Dat, en hij zou behoorlijk voor schut staan, niet alleen voor de blondine, maar ook voor wie er dan nog meer hier rondliep. Hi keerde zich maar vlug naar de kat en reikte naar het beest. 'Kom hier, kittycat.'


---
Herp.
Back to top Go down
Hexis
Administrator
Hexis

there beneath the tree  2wrm9ax Aantal berichten : 121

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
ESPer Level: 3
Partner: None

there beneath the tree  Empty
PostSubject: Re: there beneath the tree    there beneath the tree  I_icon_minitimeSun Jun 02, 2013 3:56 am

“Ik zal kijken of ik hem eruit kan halen. Ik moest mijn eigen kat vaak redden, dus het moet lukken.” Eh.. Oké. Dat was prima, dacht hij. Nou ja, dan hoefde hij het tenminste niet te doen en riskeerde hij het niet om uit een boom te vallen. Wat de jongen nu wel riskeerde. Oké misschien was het niet echt een super idee, besefte Hexis, maar de jongen klauterde nu toch omhoog.
“Veel succes,” zei hij nonchalant, maar toch wel benieuwd hoe de onbekende jongen het zou redden. “Als je valt zal ik proberen om je op te vangen, maar ik beloof niks,” grapte hij. Ach, de jongen had ervaring om in bomen te klimmen dus zo snel zou hij er toch niet uit vallen? En hoe moest hij hem in godsnaam vangen, hij werd zelf vast en zeker dan geplet. Ugh, waarom had hij de kat niet gewoon genegeerd? Dan had de jongen niet de boom in te hoeven klimmen.
“Ugh, ik heb mijn exercise voor vandaag wel gehad.” Ach ja, dat hoorde er bij. Moest je anders maar niet in een boom klimmen, hè onbekende jongen? “Kom hier, kittycat.” De kat mauwde, alsof het de jongen beantwoordde en Hexis ging wat meer onder de tak staan, om te kijken wat er gebeurde. De kat mauwde nog een keer en wou naar de jongen toe lopen, maar verloor zijn evenwicht en…
Belande in Hexis’ armen.
“Gevangen, denk ik-” en voordat hij iets kon zeggen begon de kat hevig de blazen en te sissen en zat hij al snel onder de krassen, waarna het hem lukte om de kat bij zijn nekvel te grijpen en met een uitgestrekte arm vast te houden. “Ook bedankt,” mompelde hij tegen de kat en hij keek even om naar de jongen. “Lukt het je om uit de boom te klimmen of moet ik je ook vangen?” Hij had eigenlijk geen idee wat ze met de kat moesten. Hij zag er niet echt uit alsof het een huiskat was, het arme beest zat onder het zand en had klitten waarin takjes en blaadjes in zaten.


Durr.
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com
Lawrence

Lawrence

there beneath the tree  2wrm9ax Aantal berichten : 32

Character sheet
Leeftijd: 17
ESPer Level: 3
Partner: Why don't you be the artist and make me out of clay?

there beneath the tree  Empty
PostSubject: Re: there beneath the tree    there beneath the tree  I_icon_minitimeThu Jun 20, 2013 9:39 pm

Lawrence grijnsde licht toen de jongen hem zei dat hij hem zou proberen op te vangen. Tuurlijk, dan zou hij zichzelf alleen maar pletten. Lawrence had geen spieren, maar hij was wel heel lang en dat maakte hem redelijk zwaar. Maar goed, hij kon de jongen niet nu al onderschatten. Misschien zou het opeens blijken dat hij erg sterk was? Hij had genoeg mensen ontmoet die eigenlijk sterker waren dan ze leken. Of andersom. Lawrence leek redelijk sterk, maar was hij dat? Nope, absoluut niet. Van je hele leven kwasten en potloden vasthouden werd je niet sterk. Maar hij haatte sport, dus waarom zou hij dat dan doen? Dan was hij liever wat minder sterk.
'Sure,' zei hij terug en richtte zich nu op de kat. Hij had zijn hand naar het beest uitgestoken en probeerde er dichterbij te komen om het beest bij zijn nekvel te pakken of rond de buik. Hij leunde wat naar voren op de tak - probeerde niet te vallen - en merkte dat de kat toen naar hem toe liep. 'Goed zo, kittycat. Kom maar-' Oh fuck, daar ging de kat. Het beest verloor zijn evenwicht en viel uit de boom. Lawrence keek het diertje na en gelukkig ving de jongen het voor de kat de grond zou raken. Law zuchtte even opgelucht. 'Mooi zo, ik kom er nu-' Ah bah, weer zo'n nijdige kat. De kat begon te sissen en te blazen en de jongen open te krabben. Lekker dankbaar, zeg. Hij was dankzij de jongen gered en wat deed het dier? Hem een klauw in het gezicht geven. 'Lekker dankbaar,' mompelde hij even en keek de blondine aan. Hij grijnsde en knikte als antwoord. Hij kon wel uit de boom komen... hoopte hij. Hij greep een andere tak vast en ging op de tak staan. Vanaf daar begon hij voorzichtig af te dalen, voelde goed waar de takken en uitsteeksels waren met zijn voeten. Hij kwam langzaam naar beneden, maar op het laatste stuk waren er nauwelijks uitsteeksels of takken meer. Hij wierp een blik naar beneden en besloot gewoon te springen. Het was toch niet zo heel hoog meer. Hij liet de uitsteeksels los en viel naar beneden, om dan niet al te elegant op zijn voeten te landen en gelijk om te vallen door de schok van de landing. Gelukkig lag er gras, dus viel hij zacht. 'Ok, ik moet toegeven: bomen úit klimmen is géén talent van me.' zei hij en bleef een paar seconden op zijn rug liggen voor hij overeind kwam. Hij schudde wat blaadjes en gras van zich af en nam de kat van Hexis over voordat het beest hem nog verder zou bekrassen. Gooeeed, wat nu?
Back to top Go down
Sponsored content




there beneath the tree  Empty
PostSubject: Re: there beneath the tree    there beneath the tree  I_icon_minitime

Back to top Go down
 

there beneath the tree

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Akishima Academy :: Game Related :: Topic Archive-