Akishima
  Academy
Welkom op Akishima Academy, een tekst-based Roleplay game. Dit forum heeft haar onderwerp te danken aan de anime Toaru Kagaku no Railgun 1/2 en Toaru Majutsu no Index 1/2 - dit betekent echter niet dat wij er onze eigen draai niet aan hebben gegeven. Op Akishima speel jij een Esper, ook wel ability user genoemd, die naar deze stad is gestuurd omdat hier de enige school is die speciale lessen heeft voor deze kinderen. Meer info...



 



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Student ID
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Navigation
Spotlights

Female OTM

Anastasia

Anastasia Emery Fortin is onze female of the month voor de maand juni. Ze is een erg lief, maar het meisje stelt misschien toch wat meer vragen dan goed voor haar is. Met haar hoge level zullen velen haar vast wel kennen, maar er kan altijd een enkeling tussen zitten die dit niet weet - echter schijnt ze niet echt problemen te hebben met haar positie en blijft gewoon vrolijk door Akishima dansen.

Male OTM

Zed

Zed Adams is onze male of the month voor de maand juni. De jongen probeert zichzelf altijd een beetje op de achtergrond te houden, wat nogal moeilijk gaat gezien zijn level - toch lijkt hij erg goed in het geheimhouden ervan. Eveneens als zijn naam. Het blijft echter maar de vraag wanneer dit geheimpje naar boven komt en iedereen zal weten wie hij echt is en hoe hij eruit ziet. Laten we voor hem maar hopen dat dit moment nog lang op zich zal laten wachten.

Couple OTM

Hexis x Zed

Deze twee jongens zien we blijkbaar het liefst bij elkaar, maar wie had dat nou niet zien aankomen? Toch blijft het onverwachts, gezien het feit dat de liefde alleen maar van één kant kan komen en dat erg sneu is. Aan de andere hand zou het wel interessant zijn om te volgen, maar dat is iedere relatie tegenwoordig - nietwaar? Laten we voor Hexis maar hopen dat hij dit soort interesses krijgt voor een ander iemand, want de kans dat Zed het zal beantwoordden is vrijwel nihil. Maar we kunnen altijd blijven hopen op een grote verandering.

Population
LEVEL 0
2
2
LEVEL 1
3
2
LEVEL 2
4
4
LEVEL 3
4
1
LEVEL 4
1
2
LEVEL 5
1
0


Share
 

 Jibberish

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuthorMessage
Wren

Wren

Jibberish - Page 40 1zz01oo Aantal berichten : 75

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 1
Partner: //I´ll do what ever it takes, to be the mistake you can´t live withoutღ

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeMon Jun 03, 2013 8:26 pm

Om dammit D: Toch proberen t fietsen? Dat is echt kt! D:
Hopelijk komt het nog goed!
Back to top Go down
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeMon Jun 03, 2013 8:37 pm

Ik kom toch te laat hoe snel ik ook fiets >_<
Moet namelijk een nogal steile heuvel op die ik absoluut niet op kan fietsen (wel eens geprobeerd, maar ver kwam ik nooit) Daarin tegen is het wel *** dat ik 11 km moet fietsen naar school >__>
& ik hoop het ook, want deze toetsen tellen mee voor m'n eindexamens xc
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeMon Jun 03, 2013 9:27 pm

Dan is het echt zwaar klote om je toets te hebben gemist! o_o
Dan ga je gewoon op je gemak fietsen en kan je enkel maar hopen dat de docent het toe laat dat je een andere keer het mag inhalen.

Back to top Go down
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeMon Jun 03, 2013 9:56 pm

Well, actually.. heeft het gewoon geen zin. Ik heb toesteek en het is vandaag maar 1 toets (en dan ben ik alweer uit) + ik heb het niet van m'n eigen docent. En je mag maar een half uur te laat komen. Later dan een half uur en je mag gewoon niet meer aan die toets beginnen, dus het is voor vandaag gewoon een verloren zaak T^T

Maar ach, volgens mij kan ik het gewoon inhalen als al die herkansingen zijn..
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 3:04 am

Zo, daar ben ik weer <3

*gaat wat dingen doorlezen*
Awh, Manon - arme mups de je bent :c
Heb je voor je gevoel wel goed gescoord bij de andere vakken?
Want dan kun je hem idd gewoon herkansen of zo.

EDIT; Ik wil trouwens een vrouwelijke derp die level vijf is - en dan in de zin van, ik wil het niet rpg'en, ik wil dat iemand anders dat doet: maar ik wil wel dat het er komt XD
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Anastasia
Female of the Month
Anastasia

Jibberish - Page 40 1zz01oo Aantal berichten : 54

Character sheet
Leeftijd: 14
ESPer Level: 4
Partner: Maybe 'okay' will be our 'always'

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 3:06 am

Ahh, toetsen voor je eindexamen missen. Hoop dat je hem mag inhalen~
Bij ons mag dat als je ziek was, dus misschien kan je een excuus fabriceren?

En ik ben verbrand op de sportdag. No likey.
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 3:16 am

Ik moest zonet best hard lachen om mensen die zo hard falen.
Het is niet meer normaal XD


@ Judith; hoe wil je verbanden met die fck up weer D: ?

Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 3:20 am

\\ Kitty
Ik mag twee vakken herkansen. 1 normaal vak en 1 van landbouwbreed. Wat ik vandaag dus had. Dus ik denk dat het wel goed gaat komen ookal vrees ik voor mijn bio cijfer. Wat best wel raar is omdat ik normaal gesproken goede cijfers haal voor bio xD

Niet naar mij kijken please, ik kan geen vrouwelijk charries rpg'n cx

\\ Mups
Jammer genoeg heeft m'n vader al uitgelegd wat er was gebeurd dus tja. Excuses fabriceren heeft geen zin meer cx

Volgens mij is mijn neus ook verbrand.. maar ik heb bijna niet in de zon gezeten *anti-zon hiero*
Verbranden blijft irr >__>


Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 3:26 am

Ooh... *staart*
Ik snap het.
Denk ik. Hoop ik. Something, something.

En je stelt me teleur, Manon, met biologie en dat je geen vrouwelijke derpjes kan rpg'en ;}
Foei.
Maar misschien valt het wel reuze mee ;D
Heb ik soms ook :3
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 3:40 am

Dus niet XD

*kruipt weg in een hoekje* Ik stel altijd alles en iedereen teleur TT^TT
Maar ik denk dat het idd allemaal meevalt. Ik ben goed in mezelf verrassen *stare*
Back to top Go down
Zed
Administrator
Zed

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 3:43 am

Ik dacht een keer dat ik een diepe onvoldoende had voor biologie en toen had ik uiteindelijk een 7,2
Terwijl ik super veel fout had, BUT I DIDN'T MIND IT ;D

Dus je weet maar nooit o3o
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Dell

Dell

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 11

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 2
Partner: Keep your feet on the ground, while your head's in the clouds

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 3:48 am

//resists urge to rant
Ugh, soms word ik zo gek van mensen. Gelukkig heb ik jullie nog.
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 4:23 am

Mijn dag was apart..
Theorie 1 van vandaag: eerst met een vriendin hardlopen en in de middag Jussels meeten.
Theorie 2: naar huisarts gaan en wat kleren kopen in de H&M
Theorie 3: Naar huisarts gaan om vervolgens het Bijlmerpark te bezoeken na 8 jaar en dan naar huis gaan.
Theorie 4: Naar huisarts gaan, Bijlmerpark, Gaasperplas (waar ik een mega childhood happiness had btw. Ik rende zowat naar elke plek dat ik kende met een te grote enthousiasme x'D) en dan pas naar huis.
Theorie 5: Naar huisarts gaan, Bijlmerpark, Gaasperplas (waar ik een mega childhood happiness had btw. Ik rende zowat naar elke plek dat ik kende met een te grote enthousiasme x'D) en dan pas naar huis om vervolgens met een vriendin haarkleur te kopen.

Momenteel is het theorie 5 , maar wie weet verandert het weer. Dagen zijn niet te voorspellen o____________o

---
&Ik kan redelijk met vrouwelijke personage's RPG'en, hoewel mijn meest actieve vrouwelijke account ooit een wolvin was dat alles bevroor en telkens andere zat te doden, maar goed. Dat is ook goed, toch? x'D
Back to top Go down
Natsu

Natsu

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 88

Character sheet
Leeftijd: 12 years!
ESPer Level: 2
Partner: Are you crazy?

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 4:37 am

Hey hey XD
man ben bek af 4 toetsen V.V Gelukkig ging het nog wel XD

Maar hoe gaat het verder?
Back to top Go down
Aiden

Aiden

Jibberish - Page 40 1zz01oo Aantal berichten : 55

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 2
Partner:

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 6:52 am

Weet iemand nog goede faceclaims voor een sexy dude? Ik weet toch niet welke ik ga nemen. -.-
Back to top Go down
Aeryn

Aeryn

Jibberish - Page 40 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 6:56 am

Misschien iemand uit Amnesia? Die hebben meestal wel sexy dingetjes cx
Voor de rest kan ik even niks bedenken. Laat m'n brein niet toe ಠ_ಠ

-------

https://akishima.actieforum.com/viewtopic.forum?t=76
Back to top Go down
Sponsored content




Jibberish - Page 40 Empty
PostSubject: Re: Jibberish   Jibberish - Page 40 I_icon_minitime

Back to top Go down
 

Jibberish

View previous topic View next topic Back to top 
Page 40 of 40Go to page : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

 Similar topics

-
» Jibberish

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Akishima Academy :: General :: OOC :: Babbelhoekje-