Akishima
  Academy
Welkom op Akishima Academy, een tekst-based Roleplay game. Dit forum heeft haar onderwerp te danken aan de anime Toaru Kagaku no Railgun 1/2 en Toaru Majutsu no Index 1/2 - dit betekent echter niet dat wij er onze eigen draai niet aan hebben gegeven. Op Akishima speel jij een Esper, ook wel ability user genoemd, die naar deze stad is gestuurd omdat hier de enige school is die speciale lessen heeft voor deze kinderen. Meer info...



 



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Student ID
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Navigation
Spotlights

Female OTM

Anastasia

Anastasia Emery Fortin is onze female of the month voor de maand juni. Ze is een erg lief, maar het meisje stelt misschien toch wat meer vragen dan goed voor haar is. Met haar hoge level zullen velen haar vast wel kennen, maar er kan altijd een enkeling tussen zitten die dit niet weet - echter schijnt ze niet echt problemen te hebben met haar positie en blijft gewoon vrolijk door Akishima dansen.

Male OTM

Zed

Zed Adams is onze male of the month voor de maand juni. De jongen probeert zichzelf altijd een beetje op de achtergrond te houden, wat nogal moeilijk gaat gezien zijn level - toch lijkt hij erg goed in het geheimhouden ervan. Eveneens als zijn naam. Het blijft echter maar de vraag wanneer dit geheimpje naar boven komt en iedereen zal weten wie hij echt is en hoe hij eruit ziet. Laten we voor hem maar hopen dat dit moment nog lang op zich zal laten wachten.

Couple OTM

Hexis x Zed

Deze twee jongens zien we blijkbaar het liefst bij elkaar, maar wie had dat nou niet zien aankomen? Toch blijft het onverwachts, gezien het feit dat de liefde alleen maar van één kant kan komen en dat erg sneu is. Aan de andere hand zou het wel interessant zijn om te volgen, maar dat is iedere relatie tegenwoordig - nietwaar? Laten we voor Hexis maar hopen dat hij dit soort interesses krijgt voor een ander iemand, want de kans dat Zed het zal beantwoordden is vrijwel nihil. Maar we kunnen altijd blijven hopen op een grote verandering.

Population
LEVEL 0
2
2
LEVEL 1
3
2
LEVEL 2
4
4
LEVEL 3
4
1
LEVEL 4
1
2
LEVEL 5
1
0


Share
 

 Mededeling betreft eventuele updates.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Zed
Administrator
Zed

Mededeling betreft eventuele updates. 2wrm9ax Aantal berichten : 433

Character sheet
Leeftijd: 14 Years 'ld
ESPer Level: 5
Partner: Everyone thinks that I have it all ღ

Mededeling betreft eventuele updates. Empty
PostSubject: Mededeling betreft eventuele updates.   Mededeling betreft eventuele updates. I_icon_minitimeSat Jun 22, 2013 7:08 am

Mededeling

Beste Guest en alle andere forumleden.

We hebben er lang over nagedacht en zijn tot de conclusie gekomen dat het misschien beter is om wat dingen aan het forum te veranderen. Daarom sommen we hier nu de paar punten op, maar jullie ideeën zijn ook van harte welkom; dus als er iets in jullie hoofdjes opkomt: meldt het hier meteen ^^

De punten die we zouden willen aanpassen:
•De layout;
We hebben begrepen dat sommigen de layout nogal fel vinden qua sommige onderdelen en dus vroegen wij ons af of het misschien een idee is om deze dus nu al aan te passen, ondanks dat hij er nog niet zo lang is.

•Studentenverblijven;
Misschien is het beter als we deze afschaffen en een nieuw subfora aanmaken genaamd appartementen. In de anime zelf verblijven mensen ook in appartementen en niet in de school zelf, of ja niet allemaal: sommigen zitten op kostscholen.

•Scholen;
Ons idee was ook om het hele één speciale school idee af te schaffen en er meerderen te laten zijn. Dit heeft dus wel als gevolg dat er minder gefocust zal worden op de school zelf en meer op de levens van de studenten enzovoorts.

•Schoolregels;
Om alles nog meer in die Japanse sfeer te krijgen, leek het ons misschien een leuk idee om de schooluniform regel in de voeren. Stel dat er verschillende scholen komen, dan zullen er dus ook verschillende uniforms zijn.

De Staff van Akishima
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com/
Prometheus

Prometheus

Mededeling betreft eventuele updates. 2wrm9ax Aantal berichten : 44

Character sheet
Leeftijd: 15
ESPer Level: 2
Partner: I'm a pirate, you're a princess ❤

Mededeling betreft eventuele updates. Empty
PostSubject: Re: Mededeling betreft eventuele updates.   Mededeling betreft eventuele updates. I_icon_minitimeSun Jun 23, 2013 12:25 am

Oké, dus het is de bedoeling dat we reageren/meningen geven. Mmkay, ik ga het gewoon punt voor punt doen~

1 Ik vind de layout stiekem heel erg mooi, dus voor mijn part hoeft er niets aan te veranderen. Mijn mening, niet die van anderen, maar daar is dit berichtje voor. Voor mijn mening :3

2 Studentenverblijven/appartementen lijken me inderdaad een goed idee, zeker als je punt drie en vier gaat doorvoeren.

3&4 Die pak ik even samen, ik vind het een leuk idee om meerdere scholen te doen. Dan is er ook een mogelijkheid voor eventuele rivaliteiten/wedstrijden tussen scholen/whatever mijn derde punt was want dat ben ik vergeten.
Back to top Go down
Wren

Wren

Mededeling betreft eventuele updates. 1zz01oo Aantal berichten : 75

Character sheet
Leeftijd: 16
ESPer Level: 1
Partner: //I´ll do what ever it takes, to be the mistake you can´t live withoutღ

Mededeling betreft eventuele updates. Empty
PostSubject: Re: Mededeling betreft eventuele updates.   Mededeling betreft eventuele updates. I_icon_minitimeSun Jun 23, 2013 12:54 am

Heyhey~

Over de lay-out, soms kon ik inderdaad niet goed lezen wat ik zelf typte, maar sinds Actieforum dit lelijke quick replay ding geinvented heeft, kan dat heel goed. Voor de rest heb ik eigenlijk nergens last van en vind ik het heel pretty~
Om het idee uit te breiden en van één school af te halen vind ik leuk, het maakt het forum breder en geeft meer ruimte. Niet dat er gelijk nieuwe gebieden bij hoeven, waarschijnlijk is dit op dit forum al heel goed te doen. Schoolregels maken het wat makkelijker, zodat niet iedereen overal een vrije interpretatie aan geeft. Dat zou anders nog wel moeilijk kunnen worden. Anyway, ik ben het er wel mee eens :3
Back to top Go down
Aeryn

Aeryn

Mededeling betreft eventuele updates. 2wrm9ax Aantal berichten : 165

Character sheet
Leeftijd: ░1░5░
ESPer Level: 3
Partner: I know a thing or two about loving people, and in time, after much chocolate and cream cake, “love” turns into “what was her name again?”

Mededeling betreft eventuele updates. Empty
PostSubject: Re: Mededeling betreft eventuele updates.   Mededeling betreft eventuele updates. I_icon_minitimeSun Jun 23, 2013 5:08 am

Ik heb op zich niet zoveel problemen met de lay-out, want hij is gewoon prachtig. Tis alleen wel zo dat 's avonds/'s nachts de lichte kleur een beetje vervelend kan zijn. Of dat vind ik dan. Want meestal heb ik niet erg veel licht in de kamer vanwege slapende familieleden/dat de fellere lampen stroom vreten en mijn vader hier niet zo vrolijk van word. Maar dat is het dan ook eigenlijk.
Dat van de appartementen, meerdere scholen en schoolregels vind ik gewoon erg leuk. Dus daar heb ik eigenlijk niks op aan te merken ^^ Aeryn kan zich dan mooi aan die schooluniformen gaan ergeren >D
Back to top Go down
Hexis
Administrator
Hexis

Mededeling betreft eventuele updates. 2wrm9ax Aantal berichten : 121

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
ESPer Level: 3
Partner: None

Mededeling betreft eventuele updates. Empty
PostSubject: Re: Mededeling betreft eventuele updates.   Mededeling betreft eventuele updates. I_icon_minitimeSun Jun 23, 2013 5:21 am

Bedankt voor jullie reacties! We zijn dus van plan om Akashima Academy geleidelijk aan te veranderen naar Akashima City, waar voor een groot deel dus de stad centraal staat. Ook zijn we eigenlijk al met een nieuwe Layout bezig. Als de layout klaar is, laten we die aan jullie zien en mogen jullie kiezen of we deze houden, of de nieuwe layout nemen.
Back to top Go down
https://akishima.actieforum.com
Sponsored content




Mededeling betreft eventuele updates. Empty
PostSubject: Re: Mededeling betreft eventuele updates.   Mededeling betreft eventuele updates. I_icon_minitime

Back to top Go down
 

Mededeling betreft eventuele updates.

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

 Similar topics

-
» Mededeling betreft Levels

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Akishima Academy :: General :: Informatie & Regels :: Mededelingen-