Akishima
  Academy
Welkom op Akishima Academy, een tekst-based Roleplay game. Dit forum heeft haar onderwerp te danken aan de anime Toaru Kagaku no Railgun 1/2 en Toaru Majutsu no Index 1/2 - dit betekent echter niet dat wij er onze eigen draai niet aan hebben gegeven. Op Akishima speel jij een Esper, ook wel ability user genoemd, die naar deze stad is gestuurd omdat hier de enige school is die speciale lessen heeft voor deze kinderen. Meer info...



 



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Student ID
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Navigation
Spotlights

Female OTM

Anastasia

Anastasia Emery Fortin is onze female of the month voor de maand juni. Ze is een erg lief, maar het meisje stelt misschien toch wat meer vragen dan goed voor haar is. Met haar hoge level zullen velen haar vast wel kennen, maar er kan altijd een enkeling tussen zitten die dit niet weet - echter schijnt ze niet echt problemen te hebben met haar positie en blijft gewoon vrolijk door Akishima dansen.

Male OTM

Zed

Zed Adams is onze male of the month voor de maand juni. De jongen probeert zichzelf altijd een beetje op de achtergrond te houden, wat nogal moeilijk gaat gezien zijn level - toch lijkt hij erg goed in het geheimhouden ervan. Eveneens als zijn naam. Het blijft echter maar de vraag wanneer dit geheimpje naar boven komt en iedereen zal weten wie hij echt is en hoe hij eruit ziet. Laten we voor hem maar hopen dat dit moment nog lang op zich zal laten wachten.

Couple OTM

Hexis x Zed

Deze twee jongens zien we blijkbaar het liefst bij elkaar, maar wie had dat nou niet zien aankomen? Toch blijft het onverwachts, gezien het feit dat de liefde alleen maar van één kant kan komen en dat erg sneu is. Aan de andere hand zou het wel interessant zijn om te volgen, maar dat is iedere relatie tegenwoordig - nietwaar? Laten we voor Hexis maar hopen dat hij dit soort interesses krijgt voor een ander iemand, want de kans dat Zed het zal beantwoordden is vrijwel nihil. Maar we kunnen altijd blijven hopen op een grote verandering.

Population
LEVEL 0
2
2
LEVEL 1
3
2
LEVEL 2
4
4
LEVEL 3
4
1
LEVEL 4
1
2
LEVEL 5
1
0


Share
 

 Secrets of Emotions

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Alice

Alice

Secrets of Emotions 1zz01oo Aantal berichten : 17

Character sheet
Leeftijd: 15 Years 'ld
ESPer Level: 0
Partner: There's no doubt that this will make me strong, because it's the hardest thing I've ever done..

Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitimeWed May 29, 2013 8:02 am

De zon had al een paar uur haar hoogste punt overschreden, was niet meer zo genadeloos als voorheen. Toch kwam er nog steeds veel warmte van de ster af, verwarmde alles met haar zonnestralen. Zo ook het meisje, dat eenzaam rondjes rende op het sportveld. Oordopjes in, luisterend naar haar eigen muziek – echter was het momenteel maar een nummer dat ze keer op keer liet afspelen. Een loop, die ze liever niet onderbrak. Haar favoriete nummer voor momenten zoals dit: het maakte haar rustig. Net zoals joggen, dus vandaar dat ze dat nu ook deed. Ze was inmiddels al zolang bezig op de warme vrijdag dat het geen wonder was dat ze ook echt aan het zweten was, de druppels die op haar voorhoofd parelden – ervoor zorgde dat sommige van haar plukken vast bleven plakken op haar voorhoofd. Enkele druppels die langzaam naar onder gleden, soms bij haar kin bleven hangen - maar uiteindelijk toch loslieten.
Haar lange haren had ze vastgebonden tot een hoge paardenstaart. Verder droeg ze een kort, zwart sportbroekje, witte gymschoenen – met net zo’n witte sokken die een beetje naar beneden waren gezakt – en een wit shirt. Ergens langs de kant lag een groen vest met een waterbidon erbij, waarschijnlijk waren die ook van haar – gezien er niemand anders te bekennen was. Ze was vrijwel altijd de enige, kwam altijd vrijdag na school – ze was altijd vrij laat uit dan – naar het sportveld om hier eventjes te joggen. Alles eraf te rennen; alle frustratie, alle zorgen, gewoon alles. Het voelde altijd heerlijk, vond zij dan, er waren vast anderen die dachten dat ze vreemd was.

De ogen van het meisje waren half open, gaf aan dat ze met haar gedachtes heel ergens anders was dan bij het hele ren gedoe. Misschien was ze wel bij haar hoofd over hoe ze die twee schaafwonden had gekregen op haar knieën, niet dat dat heel erg interessant was. Ze was gewoon gevallen… Weigerde echter om naar de eerste hulp te gaan en had het gewoon afgespoeld. Als ze haar verband bij zich had gehad, had ze dat er misschien omheen gewikkeld, maar dat was dus niet het geval geweest. Het enige waar ze echt mee zat was het feit dat mensen haar ernaar konden vragen, want de kans dat ze er naar zouden vragen was groot en wat als het een persoon was waar ze nerveus van werd? Dan zou ze…

Verdwijnen.

En dat wilde ze niet, incidenten zoals dat probeerde ze juist van zich af te rennen op het moment. Het zou allemaal voor niks zijn als het alsnog zou gebeuren, gewoon weg zinloos. Dan zou ze weer helemaal overnieuw kunnen beginnen. En of ze daar nou echt tijd voor had: het antwoord was nee. Dat had ze niet, er was nog zat huiswerk – vooral omdat ze een level nul was en alles en iedereen wilde dat ze haar ability onder controle kreeg.

OOC; Mocht je nieuwsgierig zijn, dit is het liedje waar ze naar luistert: klik
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Secrets of Emotions 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Re: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitimeSun Jun 02, 2013 7:26 am

Inmiddels had ik de hele school verkend en niet zonder gevolgen: Ik was meerdere malen verdwaald en het lichte gehijg verraadde dat ik stukken terug had zitten rennen. Het was apart voor een normale student om zeker op vrijdag langer op school rond te hangen, maar ik had eerder nauwelijks nog de kans gehad om de rest te verkennen. De zon verraadde echter dat over een paar uur het donker zou zijn en ik zeker alweer naar bed moest, inclusief nog mijn huiswerk moest gaan maken dat op het moment vooral over de basis dingen ging. Het ging over enkele basistechnieken en de meest voorkomende ability's. Met behulp van deze basistechnieken zou je dan erachter kunnen komen wat je ability nou inhield, hoewel ik niet zo nieuwsgierig was. Ik schatte mezelf niet bepaald hoog in en vond ook dat ik gewoon ability-loos was. Er was niets vreemds aan mij, waardoor je mij als een Esper kon herkennen. En als ik nou alsnog een Esper leek te zijn, waarom had ik deze ability dan? Ik was een zwak persoon!

Zachtjes beet ik op mij onderlip, terwijl ik de sportvelden voorbij liep, normaal gesproken leeg rond deze tijd met een uitzondering op enkele studenten. Dit was tot nu toe de plek die ik het best leerde kennen. Hier kwam ik dan ook vaak, maar niet om dezelfde redenen als al die andere studenten die hier kwamen sporten of nogal pervert bezig waren, ik kwam hier altijd aan de rand zitten om mijn huiswerk te maken. De sportvelden hier leken mijn enige échte connectie met mijn oude leven in Nederland te zijn, mijn school had ze ook-dat was apart voor een normale middelbare school in Nederland- en daar zat ik vaak rond te hangen met vrienden. Na een lange schooldag kon ik hier weer tot rust komen. Een bankje verderop bood deze voorziening en al snel plofte ik als een zak aardappelen erop neer, waarna ik diep uit ademde. Ondanks het feit dat vandaag mijn kortste dag was kon ik amper mijn ledematen nog meer bewegen. De schol was wel groot en ik speurde ook de omgeving af, maar ik had bovendien een al niet te beste conditie. Rennen, sprinten en fietsen kon ik wel volhouden, maar niet op een speciaal hoog niveau. Misschien zou ik ook hier moeten gaan sporten? Zou ik dan vrienden kunnen maken?Bij een teamsport zou ik me dan moeten inschrijven, dat zeker. Er was echter een probleem opgedoken, ik wist niet welke sporten hier allemaal uitgeoefend werden. Tot nu toe wist ik enkel van een honkbal team en een atletiek club. Honkbal leek me wel interessant, maar ik wist het alsnog niet zeker of ik nu al de keuze zou maken. Het was wat te snel. Met deze conclusie in mijn achterhoofd had ik mijn agenda weer uit mijn rugtas gehaald om nogmaals mijn huiswerk na te lezen.

Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Het is eigenlijk minder dan ik dacht, maar niet minder vervelend. Ik wilde mijn ability nog niet ontdekken. Zachtjes klapte ik mijn agenda dicht en staarde ik stilletjes naar voren. Ik had tot maandag om het huiswerk af te krijgen en mij ability te ontdekken. Even dacht ik erover om de les op maandag te skippen, maar daar zou ik zeker niet verder mee zijn gekomen, ik wilde niet in de problemen komen. Ik moest wel dat huiswerk doen. Gelukkig had ik wel nog vandaag en het weekend, maar vandaag zou het zeker niet meer lukken. Enigszins gerust door dat feit leunde ik iets naar achteren en klapte ditmaal het boek open dat bij de desbetreffende les hoorde. Stilletjes las ik de samenvatting ervan door dat aan het einde van het hoofdstuk stond om te zien wat die meest voorkomende ability's inhielden. Deze waren vooral elementen, zoals 'vuur'en 'water' of andere specifieke vormen, zoals het bewerken van zwaartekracht, verscherpen van zintuigen en blijkbaar ontelbaar meer. Deze verschilde duidelijk per persoon, maar het werd niet bepaald duidelijker. Vlug bladerde ik naar de paragraaf die over de oefeningen ging. Ook daar werd ik niet veel wijzer van. Het waren concentratieoefeningen. "Dit wordt niets," mompelde ik, terwijl ik dat boek ook dichtklapte en in mijn rugtas deed. Ik snapte er niet veel van.

Zou ik het anders aan iemand vragen? Mijn blik viel over de sportvelden waar ik enkele bezig zag staan, maar wist al dat het ook niets zou worden. Ze waren zeker level 3 of net iets lager, maar geen level 0. Iets verderop op de atletiekbaan zag ik echter een meisje rennen dat net iets ouder leek te zijn. Zou ik het bij haar proberen? De anderen studenten waren te ver in hun spel opgegaan en deze hardloopster kon ik nog storen. Kort slikte ik, bang wat de nare gevolgen van mijn actie zou kunnen zijn. De rugtas droeg ik weer op mijn rug en ik hoefde minder stappen te verzetten om bij haar te komen nu ze toch een stukje had gerend. Met langzame passen bereikte ik haar , binnensmonds vloekend dat ik straks tegen een hoge level student iets zou vragen over het leerstof, ondanks de leerjarenverschil. "Uhhm, hallo?"stamelde ik voorzichtig toen ik haar vanuit de zijkant benaderd had, van voren zou immers een gejaagde indruk geven. "Kan je mij helpen met wat ze nou bedoelen met het ontdekken van de ability, de oefeningen ervan , bedoel ik,"vroeg ik voorzichtig, terwijl ik snel mijn boek van dat vak uit mijn rugtas wurmde en voor mij hield. "Dus uit dit leerboek, weet jij er meer over? En zo ja, kan je mij dan helpen?" voegde ik eraan toe, klaar om afgekat te worden of genegeerd. Ik had echter niet veel keus, gezien mijn klasgenoten al waren vertrokken en ik geen vrienden van dezelfde school had of kon bereiken. Ik kon enkel hopen dat er een reactie zou komen die niet al te negatief bedoeld was.
Back to top Go down
Alice

Alice

Secrets of Emotions 1zz01oo Aantal berichten : 17

Character sheet
Leeftijd: 15 Years 'ld
ESPer Level: 0
Partner: There's no doubt that this will make me strong, because it's the hardest thing I've ever done..

Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Re: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitimeSun Jun 02, 2013 10:36 am

De zon brandde op haar huid, maar het was een fijn gevoel. Niet het pijnlijke soort, dat je kreeg als er vlammen te dicht langs je huid kwamen of als je een voorwerp vastpakte wat te warm was: waardoor je het liet vallen. Nee, het soort dat ervoor zorgde dat je gemakkelijker in een soort trans kwam: de trans waar ze al een paar minuten in verkeerde. Ze had dit nodig, het was haar late uurtje. Je kon het zien als een soort van meditatie, de hersenactiviteiten kon je echter vergelijken met die van iemand in de Remslaap – dan nam je namelijk altijd de hele dag door, verwerkte je alle informatie. Dat deed zij nu ook, maar dan rennend en wakker.
Niet dat het veel gevolgen zou hebben voor haar dromen, want die herinnerde ze zich toch nooit meer en meestal als ze dat al deed waren ze erg vreemd.
Vandaar dat ze liever al de informatie die haar hersens moesten verwerken, langzaam terughaalde als ze rende. Zichzelf dan de tijd gaf om alles nog een keer goed te verwerken, langzaam en rustig: niet zo overrompelend als het normaal altijd ging. Zoals het eigenlijk de eerste keer binnen kwam eigenlijk, je had niet veel tijd om er bij stil te staan of het volgende evenement gevuld met informatie vond plaats.

Helaas werd het haar nu ook niet gegund om het proces van verwerking af te ronden, want er kwam alweer een onderbreking. Langzaam naderde de persoon, maar het meisje had niks door – bleef rustig door joggen. Het was ook gewoon te zot voor woorden in haar ogen; iemand die je midden tijdens het joggen aanspreekt. Zijn vraag zou haar vast en zeker nog meer doen verbazen, maar die kon ze nu nog niet weten. Ze wist helemaal niks momenteel: enkel dat ze rustig aan het rennen was en dat ze momenteel met haar gedachtes zat bij één van de lessen die ze vandaag had gehad, alles wat de docent had gezegd nog eens herhaalde – voor zover ze het zich kon herinneren.
Ze hoorde hem niet.
Ze rende gewoon rustig door, hoorde zijn stem niet.
Nee, ze was niet doof: maar met de muziek die uit de oordopjes kwam en het feit dat ze het toppunt van afwezigheid had bereikte resulteerde tot dit. En dit hield in dat ze hem niet opmerkte, zijn stem niet hoorde en hem daardoor negeerde. Echter kon je het niet negeren noemen, gezien dat iets was wat je expres deed en zij deed het alles behalve expres. Alice was een keurig meisje dat het niet in zich had om iemand expres te negeren, ze zou zich dan zo rot voelen dat ze de ander wellicht – een andere keer als ze deze weer tegenkwam – zou overladen met aandacht om het op die manier goed te maken.

Pas toen ze een schaduw opmerkte ontwaakte ze weer, als het ware.
Langzaam volgde ze de schaduw met haar ogen, draaide uiteindelijk haar hoofd. Vanaf zijn tenen ging ze verder omhoog. Haar beeld was nogal vaag, omdat haar ogen weer even moesten wennen, maar dit ging niet snel genoeg. Eer dat haar ogen zich voldoenden focusten was ze al beland bij zijn ogen, keek recht naar de twee blauwe kijkers. Een jongen met blauwe ogen. Het eerste waar ze natuurlijk aan moest denken was Dante, gevolgd door het trappen en slaan.
Een mentale klap in haar gezicht, een harde windvlaag die alles weer terugbracht.
Haar ogen werden groter en haar mond opende zich, hapte vaagjes één keer naar adem. De schok was zo groot, de angst die haar overviel was zo puur, dat ze niet meer lette op haar voeten. Ze verstapte zich, verzwikte haar enkel wat als gevolg had dat ze haar evenwicht verloor en gewoon viel. Haar knieën schaafden opnieuw over de grond, zorgde ervoor dat ze haar kaken op elkaar klemde. Haar handen vingen echter haar klap niet op: nja, pas op het laatste moment. Zorgde ervoor dat ze alsnog deels met haar gezicht – haar wang, de grond raakte.
Voor een paar tellen bleef ze liggen, waarna ze langzaam gedeeltelijk overeind kwam. De realisatie dat de ander er nog steeds was kwam weer langzaam boven. Met een zware ademhaling en een glim van angst in haar ogen draaide ze haar hoofd. Een paar plukken van haar haren – ondanks dat ze in een staart vastgebonden waren – zaten voor haar gezicht. Voor een paar tellen bleef ze bang naar de persoon staren, verstijfd van angst gewoon, pas toen drong het tot haar door dat dit niet de persoon was waar ze zo bang voor was.
Het was Dante niet.
Gewoon een vreemdeling, iemand die ze helemaal niet kende.
De muziek afkomstig van haar oordopjes – die uit waren gevallen en nu op de grond lagen – trok haar weer terug de realiteit in. Ze wendde haar blik af, kon het niet helpen dat ze een hevige blos op haar wangen kreeg: ze wist niet wie hij was, maar hij had haar zien vallen… Vallen was iets beschamends, een echte dame had altijd perfecte controle over haar balans – iets wat haar geleerd was. En zij was om de eerste beste flashback gevallen op de grond.
Langzaam stond ze op, bleef naar de grond kijken. ‘Wat?’ bracht ze zachtjes uit, klonk ergens ietwat geïrriteerd.
‘Wat zei je? Ik verstond je niet.’ Haar toon was ineens omgeslagen, nog steeds zachtjes – maar met een warme ondertoon erin.
Ze keek weer naar de jongen, had een vage glimlach op haar gelaat: deed net alsof er niks was gebeurd, wilde het niet hebben over het hele val gedoe. Ze schaamde zich ervoor, maar ze wist heel goed dat het niet te vermijden was, ze kon er niet onderuit komen.
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Secrets of Emotions 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Re: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitimeSun Jun 02, 2013 10:35 pm

Het meisje leek in eerste instantie mij niet opgemerkt te hebben, alsof ze aan het dagdromen was, terwijl ze liep. Dat kon ik wel begrijpen, wat zou je anders doen, naar de grond kijken? Ik had wel goed gezien dat de kans dat ze nog op mij zou reageren bijna nihiel was, ze was verdoezeld. Wacht, had ze nou oordopjes in? Ik had mijn ogen licht al tot spleetjes getrokken en bevestigde mijn vermoedens: ze zat naar liedjes te luisteren. Dan werd onderbreken wel tamelijk moeilijk voor mij en dat meisje. Ik ademde zachtjes in en uit, en voelde de wind langs mij heen blazen dat van het rennende meisje afkwam. Stukjes donkerblonde haar kwam als een gordijn voor mijn ogen te zitten, waardoor ik met een zachte zucht mijn haar even rangschikte. Er was echter een schouwspel gebeurt toen de gordijn weer verdwenen was: het meisje had haar omgedraaid. Ze leek echter eerst haar bik op mijn ogen te hebben bevestigd, alsof ze nog helemaal wakker moest worden en de blauwe kleur het opvallendst was. Dat lokte echter een zeer vreemde reactie uit. Het leek alsof ik haar de schrik van haar leven had bezorgd, of eerder mijn blauwe ogen.

Het volgende moment keek ze naar adem happend als een vis op het droge mij aan met angst. Vlug probeerde ik haar duidelijk te maken dat er niets aan de hand was, omdat ik haar voeten een vreemde beweging zag maken, maar ik was al te laat. Langzaam viel het meisje op de grond , gevolgd door een duidelijk hoorbare 'plof'. Hardkloppingen vulden mijn borstkas, terwijl ik haar bezorgd aankeek. "Heb je niets verwond?"Vroeg ik, bedenkend dat als ze gewond was geraakt , het de schuld van mijn verschijning was. Toen ik echter mijn blik over haar liet glijden, vond ik degelijk wonden: schrammen op haar knieën en lichte verzwikking bij haar enkel. Daar had ik aan bijgedragen. "Het spijt me echt, sorry!" mompelde ik zachtjes, hopend dat ik ineens zou kunnen verdwijnen, zodat ik niet erger in de problemen zou komen. Deze situatie was alles behalve prima.
Toen ik het weer aandurfde om haar weer aan te kijken stond er nog een angstige blik in haar ogen geschreven, maar deze leek ineens te vervagen, alsof ik geen dreiging meer vormde of ze nu pas helemaal uit haar dromenland was ontwaakt. Nu zou ik zeker onder gescholden worden, dat was zeker. Ik klampte de boek stevig tegen mijn buik aan, hopend een klap of twee in ieder geval op te vangen. Er volgde echter geen klap of stoot, enkel een blos op de wangen van het meisje. Haar blos leek echter goed te passen bij haar kleur ogen en haar. Onmerkbaar schudde ik met mijn hoofd, alsof ik zo deze vage gedachte opzij kon schuiven. Met mijn armen om het boek geklemd bleef ik verstijfd staan, en wilde ik haar hulp aanbieden, maar ze leek het zelf te redden: ze kwam weer overeind. Veel beter.

Echter leek ze haar blik niet op mij te willen vestigen of ten minste liever naar de grond. "Uhm, K-" 'Wat?'werd ik onderbroken door de stem van het meisje dat niet al te enthousiast klonk. Zou ik dan nog wel mijn vraag moeten stellen? Ik besloot het maar te wagen, anders was ze voor niets gewond geraakt. Het boek dat ik tussen mijn armen had was helaas de oorzaak geweest met behulp van mijn brein. Ik wilde niemand tot last zijn,maar het was al te laat. ‘Wat zei je? Ik verstond je niet.’ Fronsend keek ik weer op, niet begrijpend waarom ze nu wat vriendelijker klonk. Ik besloot alsnog de kans te wagen. "Ik had een vraag over het huiswerk dat ik opgekregen had. Er stonden bepaalde oefeningen in betreft het ontdekken van je ability. Het zijn namelijk vooral concentratieoefeningen, dus hoe kun je je ability nou ontdekken?" vroeg ik nogal voorzichtig, starend naar de boek die ik traag de richting van het meisje richtte. Toen de zon echter geblokkeerd werd en niet meer op mij prikte, merkte ik pas dat het meisje overeind gekomen was en voor mij stond met een vage glimlach. Hopelijk klonk mijn vraag niet al te suf, want ergens had ik het nare gevoel dat het wel zo was.
Daar reageerde ik echter niet op, ik wilde gewoon een antwoord.


~Inspiloos D:

Back to top Go down
Alice

Alice

Secrets of Emotions 1zz01oo Aantal berichten : 17

Character sheet
Leeftijd: 15 Years 'ld
ESPer Level: 0
Partner: There's no doubt that this will make me strong, because it's the hardest thing I've ever done..

Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Re: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitimeMon Jun 03, 2013 7:20 am

Daar lag ze dan. Ze duwde zich wat meer omhoog met haar armen, had haar handen vlak op de grond geplaatst – waardoor ze terecht kwam in een soort van kruip positie. Het was dat haar lichaam weigerde om ook echt te kruipen: als iets pijn deed en je mentaal wel verder wilde gaan, kon je soms fysiek geblokkeerd worden. Omdat je lichaam dacht dat het beter was om niet verder te gaan in dat proces, omdat het pijn deed en dat kon wel niet goed zijn – anders was het niet zo’n naar gevoel.
Echter schreeuwde alles in haar om weg te kruipen, te rennen zelfs. Het gevaar was grootser dan haar lichaam zich besefte, wat best vreemd was gezien de klappen die het die keer had opgevangen.
Met grote ogen staarde ze naar de grond, kon niet meer goed ademhalen – deze werd steeds zwaarder. Hoe was hij hier gekomen? Hoe had hij haar kunnen vinden? Haar ouders hadden haar verzekerd dat ze hier veilig zou zijn, dat niemand ooit zou weten dat ze nu op Akishima was en dat Dante haar nooit meer pijn zou kunnen doen. Dat ze zich geen zorgen hoefde te maken – en langzaam was ze dat ook gaan geloven na een jaar. Echter waren de mentale wonden nog vers, zo vers dat ze zelfs beweerde dat de andere jongen hem was; een jongen die ze niet eens kende en die dus ook niets afwist van het hele gebeuren.
Ze moest hem nu vast de schrik van zijn leven geven of zo, of hij zou weglopen omdat hij dacht dat ze vaag was. Dat kon ook. En ergens was Alice wel iemand die op die laatste optie hoopte: gewoon omdat ze mentaal stiekem nog niet klaar was voor confrontaties met het andere geslacht.

Op de achtergrond hoorde ze vaagjes de stem van de jongen, maar kon deze enkel koppelen aan Dante – ondanks dat die lager was geweest. Het was en bleef een stem van een jongen en die linkte ze dus gelijk aan hem. Haar handen balden zich langzaam tot vuisten, schraapte met de tere huid van haar vingers langs het grove oppervlak. Ze kon niks. Ze had nooit wat gekund en daarom eindigde ze altijd in dit soort situaties: situaties waarin zij het slachtoffer was en de prijs zou betalen voor het feit dat stiekem zo kwetsbaar was als maar kon.
Pas toen ze de moed wist op te brengen om haar lot ook echt aan te kijken kwam ze tot de realisatie dat ze ernaast had gezeten. Het was Dante niet, het was gewoon een jongen – met bruin haar nog wel. Nu ze nog eens naar hem keek… Hij leek niet eens op de persoon die haar altijd teisterde in haar dromen, ze omtoverde tot ware nachtmerries.
Iedere keer weer slaagde hij erin en er was niets wat zij eraan kon doen.
Wat nou als ze voor altijd achtervolgd zou worden door hem, dan had hij misschien toch zijn zin gekregen uiteindelijk en had zij verloren. Waar ze dat precies aan verdiend had wist ze niet, maar misschien moest het haar een les leren: haar leren dat ze niet zomaar iedereen moest vertrouwen. Wat dan wel weer als gevolg had dat ze nu vrijwel geen enkele jongen meer vertrouwde. En jongens die dan toevallig ook nog eens veel op hem leken al helemaal niet.

Ze voelde hoe de warme, rode vloeistof genaamd bloed langzaam langs haar been sijpelde, afkomstig uit haar knie en ging verder door langs haar scheen. Als het haar sokken zou bereiken dan was het eigenlijk wel game over voor de kledingstukken, gezien ze wit waren en rode dingen er vrijwel onmogelijk uit te wassen waren. Tenzij je het tien keer achter elkaar deed, maar daar had ze niet genoeg tijd of geld voor. Het was verstandiger om gewoon nieuwe te kopen: dat bespaarde ook een hoop tijd.
De jongen maakte geen verder aanstalten om hulp aan te bieden en om eerlijk te zijn wist ze niet zo goed wat ze ervan moest vinden:
Aan de ene kant vond ze het fijn, want dan hoefde ze niet meer stil te staan bij het feit dat ze was gevallen en hoefde ze zich er ook niet zo veel voor te schamen.
Aan de andere hand zorgde het er wel voor dat haar beeld van de jongen nogal slecht werd, als in: het maakt hem niet eens uit.
Veel tijd nam ze niet om erbij stil te staan, wilde zijn vraag gewoon beantwoordden en dan kon ze weer verder gaan met joggen. Ze vernauwde haar ogen een beetje, in een poging te lezen wat er op het boek stond. Echter kon ze dit nog steeds niet en zette ze maar een stap – met haar verkeerde voet, degene waarvan ze haar enkel zojuist had verzwikt.
Een steek trok door haar been heen, zorgde ervoor dat ze stil bleef staan en haar kaken op elkaar klemde – trok daarbij ook nog eens een nogal moeilijk gezicht. Nee, ze mocht zich hierdoor niet tegen laten houden. ‘L-Laat me eens even kijken,’ bracht ze trillerig uit, kon het niet helpen – de pijn was nogal hevig en veel controle over haar stem had ze daarom niet. Proberend de pijn te negeren zette ze door en zette nog een stap dichterbij, zette hierbij druk op haar enkel en moest zich inhouden niet een kreet uit te slaan. ‘Snap je het hoofdstuk over de personal reality wel goed?’ Haar stem trilde nog steeds en de glimlach die ze op haar gelaat had was gevuld met pijn.
Echter zou ze zich niet laten tegenhouden. Ze zou deze jongeman helpen en dan… Dan zou ze wel even gaan zetten. Later zou ze spijt hebben als ze de volgende ochtend een opgezwollen enkel zou hebben, maar nu dacht ze er niet over na – gunde het zichzelf niet.

OOC; O really? I didn't notice, je post blijft goed x')
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Secrets of Emotions 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Re: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitimeMon Jun 03, 2013 8:48 am

Terwijl ik dat boek voor mij had gehouden, ontliep mij de blik in de ogen van het meisje niet: ze stonden vol pijn, fysieke pijn. Toen ik traag mijn blik over haar lijf liet glijden zag ik zojuist dat ze op haar verzwikte enkel steunde, de verkeerde been. Dat moest echt zeer doen, maar ze gaf bijna geen krimp. Het was echter toch zichtbaar. Nu begon ik te twijfelen of ik haar nou moest helpen of er geen aandacht verder aan moest besteden. Deze verwondingen had ik haar indirect toegebracht, dus was ik er verantwoordelijk voor, maar zolang zij er niets van zei, had ik niet de moed om erop in te gaan. Als ik al haar zou proberen te helpen, kon ik haar niet direct hulp verlenen, ik had deze EHBO cursus nog nooit gehad. Er waren wel EHBO posten rond dit deel van de school wegens de sportieve studenten, maar of ze nu nog bereikbaar waren op zo'n tijdstip. Onbewust wierp ik mijn blik ook op de EHBO posten, maar de haast trillende stem van het meisje had mij echter teruggebracht bij de oorzaak van haar verwondingen, mijn -helaas- stomme vraag over die oefeningen.
‘L-Laat me eens even kijken,’ had ze gezegd, terwijl ik haar het boek bijna leek te overhandigen wat ik echter kon doen, maar in zo'n situatie wilde ik verder tot zo min mogelijk een last voor haar vormen. "Bedankt.."bedankte ik haar zacht, bedwelmd door een steeds sterkere schuldgevoel, naarmate de pijn in haar ogen steeds duidelijker zichtbaar werd. Wegkijken wilde ik, maar ik kon het eenmaal niet. De brok in mijn keel werd telkens groter en ik betrapte mezelf erop dat ik steeds vaker richting de dichtsbijzijnde EHBO post keek. Daar zouden ze haar de pijn die ze nu over haar enkel voelde kunnen verminderen. Echter was ik te laf om wat te zeggen, iets wat ik als eigenschap verafschuw-nee, haatte van mezelf. Vele andere kanten van mij haatte ik ook, maar na al die jaren was ik niets veranderd qua karakter, dus had ik de hoop verloren dat ik eens zou veranderen. Dit was ik, de lafaard die iemand niet naar de pijnen die hij of zij droeg vroeg en enkel in zijn eigen veilige wereld bleef, en dat waren de meest gevaarlijke mensen. Ik was gelukkig nog niet onverschillig geraakt erover , anders zat ik betrekkelijk dichtbij bij het worden van zo'n persoon. Zolang ik nog menselijke principe's had, kon ik zo'n toekomst steeds verder weg duwen, maar het kwam zeker als ik zo doorging.

‘Snap je het hoofdstuk over de personal reality wel goed?’ Klonk de stem van het meisje weer die nog steeds blootgesteld werd aan de pijn. Ik baalde enorm dat ik hier nog niets zat te doen om het voor haar een minder pijnvolle situatie te maken, maar vanaf het begin leek dat niet te lukken. Het kon echter niet slechter uitvallen in mijn geval. Pas enkele tellen nadat ze haar zin had voltooid begon ik pas de woorden die ze had gezegd te verwerken, zo diep was ik weer in mijn gedachten geraakt. Maar wat ze zei over een zekere 'personal reality' kon ik mij niet herinneren van de les. Volgens mij-bijna zeker- hadden we dat overgeslagen, omdat de docent het niet relevant vond. Sommige van mijn klasgenoten hadden echter lichtjes tegen geprotesteerd, maar we gingen alweer verder met de daaropvolgende paragraaf. "Nee, volgens de Engelse benaming moet het iets met het leven van een ability user te maken hebben. Ik weet wel dat een ability meestal gebaseerd is op het karakter van een ability user, maar is dat relevant met de 'personal reality'?"vroeg ik , nog licht nadenkend of het allemaal wel klopte wat ik aan het raden was. Ik kon het niet beter weten.

Pas toen ik uitgepraat was dacht ik weer aan de situatie van het meisje. Misschien- de situatie kon niet erger- zou ze het mij kunnen uitleggen, nadat we bij de EHBO post waren geweest. Echter wist ik niet of ze straks verder wilde joggen, hoewel dat alles behalve verstandig was. Voorzichtig, alsof ik zelf even wat wilde drinken, hield ik het boek met één hand vast en greep mijn tweede waterfles die nog gesloten was en vrij koel was. Traag gaf ik dat aan het meisje, twijfelend of ze begreep wat mijn bedoeling erachter was. Wanneer ik het erbij zou zeggen, zou ik enkel te zacht praten of stamelend. Een gebaar was dan beter in zo'n situatie. Wat ik wist was dat koude voorwerpen of water de pijn konden minderen door zogezegd de lokale plek te 'verdoven', doordat het zo koud was. "Beter voor je .. enkel,"zei ik er alsnog er zachtjes achter, tevreden dat mijn stem mij niet eens helemaal verlaten had. Maar ik zat in tweestrijd: nu naar de EHBO post of liet ik haar mijn vraag nog beantwoorden? Haar wond leek dringender, maar het was aan haar of ze het echt wilde, want ik wilde haar nergens toe dwingen, maar de meeste mensen gingen in zo'n situatie liever naar de EHBO post dan nog een vraag zitten te beantwoorden. Stilletjes en afwachtend keek ik van haar naar het boek dat ik haar kant weer gehaald had: Zou ze mijn vraag beantwoorden of zouden we beter naar de EHBO post gaan?
Back to top Go down
Alice

Alice

Secrets of Emotions 1zz01oo Aantal berichten : 17

Character sheet
Leeftijd: 15 Years 'ld
ESPer Level: 0
Partner: There's no doubt that this will make me strong, because it's the hardest thing I've ever done..

Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Re: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitimeMon Jun 03, 2013 11:02 am

Er was haar al vroeg duidelijk gemaakt dat oogcontact erg belangrijk was, vandaar dat ze ook altijd probeerde dit te maken met de persoon waarmee ze een gesprek had – of dat ze het nou wilde of niet, het was een bepaalde vorm van beleefdheid. Het was haar gezegd dat het onbeleefd was als je de persoon die tegen je sprak niet aankeek en ook om deze niet aan te kijken als jijzelf iets zei: want dan gaf je de ander niet de kans om jou aan te kijken waardoor deze dat kleine gebaar terug kon schenken.
Was het zo dat ze momenteel liever geen oogcontact wilde maken, omdat het de schrik was die ze kreeg door zijn ogen waardoor ze was gevallen en waardoor ze nu zo’n pijn had – pijn die ze wanhopig probeerde te negeren. Het was onbeleefd om iemand die je netjes iets vroeg te negeren. Daarbij was ze ook het voorbeeld van mensen zich hun eigen behoeftes wegcijferden: meer gaven om die van anderen.
Vandaar dat ze dus de pijn probeerde te negeren, wanhopig zelfs.

De toon van zijn stem, ze wist niet wat ze ermee aan moest. Ergens wilde ze zeggen dat hij zich nergens schuldig over hoefde te voelen: het was allemaal haar eigen schuld – maar omdat hij het niet echt duidelijk meldde dat hij zich schuldig voelde, hield ze haar mond. Ze had dit besluit genomen aan de hand van een paar dingen, maar de meeste belangrijke was dat ze hem niet het gevoel wilde geven dat ze zomaar conclusies ging trekken voor hem, over hem en daarbij ook dingen voor hem ging invullen. Zij was wel de laatste die wilde oordelen over iemands eigen mening, gedachtes enzovoorts. Ergens had ze zich afgevraagd wat ze precies zou doen als een ability had die voor dat soort dingen kon zorgen: misschien zou ze dan wat ijveriger zijn geweest, om een hoger level te behalen.
Want eigenlijk was ze momenteel alleen blij om hier te zijn: weg uit Italië en zo ver mogelijk van Dante vandaan.
Dat hele ability gedoe was wel mooi en zo, maar het was niet een prioriteit. Natuurlijk deed ze wel haar best: om haar dank te tonen jegens de school dat deze haar had geaccepteerd. Dus haalde ze goeie cijfers en probeerde ze ook wat te vorderen qua haar kunnen: level één zou wel mooi zijn, gezien ze dan niet iedere keer per ongelijk zou verdwijnen – echter scheen ze niet echt veel vooruitgang te boeken. Jammer maar helaas. Gelukkig was ze het soort persoon dat met de meest kleine veranderingen in de positieve richting al erg tevreden was.

Een bedenkelijk antwoord volgde op haar vraag, zorgde ervoor dat zijn een bedenkelijke frons op haar gelaat kreeg. Hoe zou ze hier nou eens antwoord op geven? Natuurlijk moest ze ook gelijk even goed uitleggen wat Personal Reality nou precies inhield, want het kwam een beetje over alsof de jongen geen idee had waar hij het over had – misschien was hij het vergeten en was hij bang om voorschut te staan door dat ook echt hardop te zeggen. Ze kon het wel begrijpen, gezien zij hetzelfde zou doen. Want wie ontkende hier momenteel dat ze een bloedende knie en een verzwikte enkel had?
Precies: zij deed dat en erg hard ook nog eens.
Om een goede uitleg te vormen had ze wel wat tijd nodig, maar ze werd halverwege onderbroken door de jongen – die haar en flesje water overhandigde. Twijfelend pakte ze het aan, kon het moeilijk weigeren omdat dat ook weer onbeleefd zou zijn. Door de koude afkomstig van het flesje kroop er een rilling over haar rug waarna een zachte huivering volgde die ze ergens probeerde in te houden: maar hierin faalde ze helaas. Echter wist ze niet zo goed wat ze nu moest doen: gewoon bukken, gaan zitten en het flesje op haar enkel leggen? Of misschien doen alsof ze het niet snapte, want om gewoon voor zijn neus te bukken zonder zijn vraag te beantwoordden was vreemd in haar ogen.
Na een paar tellen boog ze voorover, trok met een hand haar sok wat meer omhoog en propte toen het flesje erin. Zo zou hij wel even blijven zitten en zou de zwelling vast minder zijn. Het was voornamelijk de binnenkant die pijn deed, dus vandaar dat ze ook het flesje daar plaatste.

Ze ging weer recht staan, schonk een klein glimlachje aan de jongen; de glim in haar ogen vertelde hem vast wel dat ze hem dankbaar was.
‘Personal Reality is de realiteit van de desbetreffende Esper. Hetgeen wat ons anders maak van anderen is dat wij instaat zijn om de normale realiteit te vervangen met onze eigen personal reality, waardoor wij dus Ability Users worden genoemd. Waarmee we deze realiteit vervangen ligt aan onszelf en onze personal reality wordt dus ook gedeeltelijk gevormd door onze persoonlijkheid.’ Haar eigen ability was wel een erg goed voorbeeld: want het enige wat ze had gewenst toen ze in elkaar werd geslagen was om te verdwijnen, de pijn te laten stoppen. De enige manier op het stop te zetten was door zelf te verdwijnen, of door Dante te laten verdwijnen. Gezien ze het tweede nooit voor elkaar had kunnen krijgen was het andere maar gebeurd. Misschien had zich op dat punt pas haar ability gevormd, want voorheen had ze er nooit wat van gemerkt.
Echter gebruikte het meisje zichzelf liever niet als voorbeeld, gewoon omdat ze het er liever niet over had. Mensen zouden haar dan vast vragen hoe ze erachter was gekomen, de eerste keer dat ze het had gebruikt enzovoorts. Het waren herinneringen die ze uit haar gedachtes wilde bannen en de manier waarop dat het beste ging was door ze weg te drukken en niet meer boven te halen.
‘Snap je het een beetje?’ vroeg ze zachtjes, zoekend naar bevestiging van zijn kant – een betere manier om het uit te leggen wist ze niet, maar ze zou wel een manier vinden als het echt moest.
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Secrets of Emotions 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Re: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitimeTue Jun 04, 2013 5:45 am

Het meisje begreep gelukkig mijn gebaar en spoedig zag ik hoe ze zich voorover had gebukt en de koelte ervan volledig benutte. Ergens kon ik er wel om glimlachen, ik was tevreden dat ze mijn gebaar begreep en ook vooral opgelucht dat ik de gevolgen van mijn actie iets wist te verminderen. Geen dokter was ik, maar met basis kennis wist ik zeker iets te doen om het voor beiden personen de situatie gemakkelijker te maken. Anderzijds besefte ik wel dat de pijn misschien wel verminderd was, maar niet volledig weg was. Ze zou bijvoorbeeld niet ineens kunnen sprinten zonder dat ze enorm veel pijn leed aan haar enkel. Het probleem was namelijk niet helemaal weg, Dus dat was de uiteindelijke reden dat ik enkel mijn mondhoeken licht had gekruld, in plaats van een glimlach te laten zien. Nog steeds voelde ik me enorm schuldig, maar ergens moest ik dit ook accepteren. Ze leed pijn, maar minder en de angstige gloed in haar ogen was verdwenen, hoewel haar knieën ook niet in een al te beste staat verkeerde, maar niet enorm veel pijn gaven. Hét was al gebeurd en ik kon het niet terugdraaien, dat was wat ik vooral moest accepteren. Het was echter moeilijk, dus met een half hart kwam ik erover heen.

Terwijl ik het meisje mijn waterfles in haar sok zag plaatsen, dacht ik even terug aan haar blik. Eerder had ik de kans niet gehad. Haar kijkers keken net alsof ze een spook had gezien dat met de kleur 'blauw'te maken had, hoewel ik weinig 'wezen'op kon noemen. Ik kende enkel Pino van de Teletubbies, Miku van een zekere Vocaloid waar ik terecht was gekomen via het beluisteren van Nightcore, Squirtle en Maril van pokémon en daar hield het alweer op. Het leek mij echter duidelijk dat het niets met deze 'wezens' te maken had, hoewel Pino eigenlijk een mens in een kostuum was. Was het een ander persoon? Of toch zo'n 'wezen'waar ze een traumatische ervaring mee had? Het lag zeker aan de kleur ogen, want hoe ze mijn lichtblauwe SPA fles pakte leek het mij stug dat ze problemen met de 'blauwe'kleur as algemeen had. Bijna onhoorbaar liet ik wat lucht tussen mijn lippen ontsnappen. Wat dacht ik eigenlijk, dat ik zomaar met iemand's leven zou bemoeien en er dieper over ging nadenken? Zo'n type zoals Sherlock Holmes was ik niet, hoewel mijn klasgenoten altijd er anders over hadden nagedacht. Ik was dan echt zo'n detective. De zaak van de verloren potlood, de zaak van de kerstcadeau's en de zaak van de 'verdwenen kerstman', dat schoot mij allemaal een voor een te binnen. Dat waren eens tijden.
De tijden duurden echter niet lang, doordat ik de blik van het meisje op mij geplaatst voelde. Het scheelde weinig of ik viel zelf van de schrik op mijn stuitje. Ze gaf echter geen afwachtende blik, eerder een dankbare, waardoor ik onbewust lichtjes naar haar glimlachte. Een vlaag van opluchting schoot door mij heen nu ik wist dat ze mij dankbaar was in plaats van een geïrriteerde, ongeduldige blik. Misschien.. heel misschien moest ik minder doomdenken. Alles wat ik dacht wat zou gebeuren, gebeurde echter niet. Ik had geen stomp tegen mijn buik gekregen, ze had mij niet genegeerd- een beetje in het begin, ik werd niet uitgelachen en ondanks de situatie die hier vooraf ging reageerde ze niet kattig. Met geluk zou ze even mijn vraag of eerder gok kunnen bevestigen, hoewel ik zeker er totaal naast lag. Zo lang wist ik immers niet van de Espers.

Het meisje beantwoordde deze echter direct, gelukkig. ‘Personal Reality is de realiteit van de desbetreffende Esper. Hetgeen wat ons anders maak van anderen is dat wij instaat zijn om de normale realiteit te vervangen met onze eigen personal reality, waardoor wij dus Ability Users worden genoemd. Waarmee we deze realiteit vervangen ligt aan onszelf en onze personal reality wordt dus ook gedeeltelijk gevormd door onze persoonlijkheid.’ zei ze, terwijl ik elke woord goed tot mij liet doordringen. Pas toen ik alle genoemde zinnen volledig had ontcijferd , knikte ik als teken dat ik haar begrepen had. Het was enkel nog een mysterie voor mij wat voor een ability ik had. Gezien de laatste woorden dat ze had gesproken kon het niets krachtigs zijn, mijn persoonlijkheid was niet bepaald bedoeld voor een krachtig iets. Ik zou geen bomen kunnen wegwerpen of water kunnen sturen. Dat was mijn plek niet. "Okë, bedankt. Nu ik dat weet kom ik al een heel eind met mijn huiswerk,"bedankte ik haar met een klein knikje. De oefeningen zou ik nu beter moeten begrijpen. Maar haar enkel baarde mij nog zorgen. Deze was dan lichtelijk verdoofd, het zou nog pijn doen. Toen schoot mij nog iets te binnen, ik had mij geeneens voorgesteld. Nu leek de juiste moment niet te zijn. Het was beter om richting de EHBO post te gaan. Enkel als zij het wilde. Ik wilde niemand tot iets dwingen. "Uhm, wil je- Kan je wel verder hardlopen .. ? of zal ik je naar de EHBO post brengen?" stamelde ik, binnensmonds vloekend dat het nu minder vloeiend lukte dan eerst. Geluk ging eenmaal op, blijkbaar.
Back to top Go down
Alice

Alice

Secrets of Emotions 1zz01oo Aantal berichten : 17

Character sheet
Leeftijd: 15 Years 'ld
ESPer Level: 0
Partner: There's no doubt that this will make me strong, because it's the hardest thing I've ever done..

Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Re: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitimeFri Jun 14, 2013 4:33 am

Het was wel weer typische voor haar om tot het bittere eind te gaan om iemand te helpen. Zo had de jongen voor haar, waar ze de naam niet van wist en wat haar ergens irriteerde omdat ze hem dan moest aanduidden met “die jongen”, een vraag gehad – was zich verder ook van geen kwaad bewust en dan kon ze dus moeilijk zielig gaan doen en janken omdat ze haar enkel had verzwikt.
Sommigen zouden het egoïstisch noemen, want zij was wel het soort persoon die zich op het moment zou opofferen voor een ander. Ongeacht wat die ander er dan ook van zou vinden, dat ze deze zou brandmerken met het teken van schuld, want als deze niet in de problemen was gekomen zou deze zich nooit hoeven opofferen. Ze zou het zelfs doen voor mensen die ze niet eens mocht. Zich niet realiserend dat het misschien beter was als ze dat niet deed, want eigenlijk was het een heel naar iets: opoffering.
Zo had ze zich vroeger ook altijd een soort van opgeofferd wanneer iemand haar leuk vond en de moed had gehad haar te vragen om verkering. Ze zei altijd ja, wie het ook was. Of ze deze persoon zelf ook leuk vond? Meestal niet. Dante had ze ook alleen aardig gevonden om mee te beginnen, later was het bijna verliefdheid geworden en toen had hij alles verpest. Kom je een beetje uit op dat ene liedje dat ze vroeger wel vaker had geluisterd: rolling in the deep van Adelle. En dan die ene zin uit de lyrics:
“We could’ve had it all.”

Ze deed niet eens moeite om haar zucht te verbergen, was gewoon erg opgelucht dat haar uitleg duidelijk was. Ze hielp anderen graag, maar soms lukte dat haar gewoon niet.
Natuurlijk kon je wel verwachten dat ze vroeger had aangeboden om leerlingen van een klas lager bij les te geven en probeerde altijd alles zo goed mogelijk uit te leggen als een klasgenoot iets niet snapte – maar soms faalde ze er gewoon in om alles duidelijk te verklaren en snapte de ander het alsnog niet. Waren ze niet verder gekomen en had ze zojuist… Vijf minuten volgepraat met een zinloze uitleg en daarbij dus de tijd van de ander verspilt – dacht opnieuw weer eens niet aan zichzelf.
Echter snapte de jongen haar uitleg en knikte dus als bevestiging waarna zij dus opgelucht een zucht kon slaken, wilde hem bijna bedanken voor het feit dat hij het snapte. Het enige wat er echter van weerhield was niet een mentaal iets: het was de jongen zelf. Hij bedankte haar. ‘Geen dank,’ glimlachte ze hartelijk terug, ‘Als je nog vragen hebt over iets anders mag je me altijd aanspreken als je me ziet. Ik ben hier namelijk -’ Ze kapte zichzelf af.
Haar ogen werden eventjes iets groter en haar mond was nog open. Het leek net alsof iemand de video op pauze had gezet. En zij speelde in die video.
De zin werd echter nooit afgemaakt. Ze wist niet of ze wel meer confrontaties wilde met de ander, niet omdat hij gemeen was of iets dergelijks – maar zijn ogen zaten haar dwars. Het ging wel goed nu, omdat hij verder gewoon niks gemeen had met Dante. Toch wist ze wel dat ze er zelf iedere keer aan zou moeten denken en ze had geen zin om iedere keer haar enkel te verzwikken en hem dan zorgen te laten baren over haar pijntjes.

Tweemaal knipperde het meisje met haar ogen waarna ze opkeek, was weer ontwaakt uit haar gedachtes.
‘Het begon al erg laat te worden, ik wilde sowieso nog maar een rondje rennen,’ loog ze met een bescheiden lachje op haar gelaat. Nee, ze ging hem niet vertellen dat ze nog lang niet klaar was, ze nu niet meer verder kon omdat ze haar enkel had verzwikt. Hij zou zich vast schuldig voelen en dat wilde ze niet. ‘Dus ik was toch al van plan om te gaan stoppen en om dat ietsjes eerder te doen kan vast geen kwaad.’ Het was niet ietsjes. In haar gedachtes zei ze het echter wel, probeerde geen dingen op de jongen te schuiven – maar het leek wel onvermijdelijk. Het was zijn schuld niet, hij had niks gedaan – ze had gewoon beter moeten op letten.
Haar blik dwaalde af naar beneden en ze hief haar handen een beetje op, tot de hoogte van haar borst en begon haar vingertoppen tegen elkaar te duwen. ‘Ik…’ bracht ze zachtjes uit, drukte haar vingertoppen wat steviger tegen elkaar, ‘Wil niemand tot last zijn…’ En ze ontspande haar spieren weer een beetje. Haar stem was zacht geweest, bijna een fluistering. Ze zei niet direct dat nee, omdat ze het ergens wel fijn vond: gezelschap. Maar de jongen had huiswerk. En ze wilde hem er niet vanaf houden zodat hij achter zou liggen op zijn eventuele schema.


OOC; Deze post is wat minder, sorry ^^'
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Secrets of Emotions 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Re: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitimeSun Jun 16, 2013 1:44 am

Een vrij aparte reactie kaatste het meisje terug. 'Geen dank,' zei ze vrij hartelijk, ondanks de wonden die ik haar indirect had toegebracht. Deze reactie was echter niet zo apart, maar vooral de zin die erna kwam. 'Als je nog vragen hebt over iets anders mag je me altijd aanspreken als je me ziet. Ik ben hier namelijk -’  Terwijl de woorden over haar mond rolden kon ik een haast een vleugje van onverschilligheid bespeuren, alsof ze er nauwelijks bij nadacht. Haast automatisme, net als dat de persoon achter een kassa in een supermarkt 'goedendag' zei. Het was echter een vrij normale zin dat zij uitsprak, maar de manier deerde mij niet. Het leek alsof ze niet zo vaak mij wilde tegenkomen. Een reden wist ik niet te verzinnen, buiten dat ongeval dat nog een paar minuten geleden plaatsvond.  Of was al dat genoeg om mij te vermijden? Ik zweeg en liet een korte knik zien als teken dat ik het begreep, hoewel ik achteraf wel twijfelde of dat slim was om te doen indien de afbreking in de zin niet al te hoopvol was.

  Als ik het niet had opgemerkt had ik haar vrolijk zitten bedanken, want dan zou ik eindelijk een soort vriend hebben op deze school die wat meer van de leerstof wist. Nu was het echter wachten of ze haar zin wel ging afmaken, maar dat deed ze echter niet. Wat had ik ervan moeten denken? Het zou fijn zijn om haar later eventueel meer vragen te kunnen stellen, maar niet als zij het niet prettig vond. Ik wilde niet dat ze weer haar zou verwonden.  In mijn achterhoofd zag ik haar dan ook weer in slow motion vallen, nadat ze mijn ogen-wacht. Ogen? Blauwe ogen? Ik hief kort mijn wenkbrauw op. Zou het daar aan liggen? Ze leek zich er namelijk niet helemaal op haar gemak bij te voelen. Als het mijn blauwe ogen waren kon ik een zonnebril of iets dergelijks dragen, zodat ze mijn ogen niet zag en zij mij kon helpen zonder te worden geconfronteerd. Alsof ik iets wegblies dat op mijn neus was beland-een zaadje of blad van een boom- blies ik alsof ik de zenuwen uitblies en deze niet in een zucht wilde doen. Dat was deels ook waar. Ik kon het mis hebben en wilde niet met een zucht iets laten merken van mijn gedachtegang. 

Toen ik haar weer aankeek zag ik nog net haar grote ogen weer de normale grootte aannemen. Het waren misschien toch mijn blauwe ogen. De nare schuldgevoel kroop vanuit de diepten van mijn hart weer naar boven om mijn hele lichaam over te nemen. Ik wilde van onderwerp veranderen, voordat het schuldgevoel zo erg was dat ik niet meer in staat was om maar één woord te zeggen. Op dat moment kruiste mijn blik even met die van het meisje dat mij weer durfde aan te kijken. Schuldgevoel. Het leek erop dat ze weer wat ging zeggen en ik kon enkel hopen dat het over een ander onderwerp ging. Ditmaal was ik enigszins verrast dat ik toch egoïstisch kon denken, hoewel het uiteindelijk wel om haar ging en niet om mij. ‘Het begon al erg laat te worden, ik wilde sowieso nog maar een rondje rennen,’ zei het meisje, en het duurde even voordat ik wist waar ze het over had, doordat ik niet 100 procent zeker was of ze nou van onderwerp zou wisselen. 
Blijkbaar wel, en pas na enkele tellen kwam het in mij op dat ze het over de EHBO post had. En haar verzwikte enkel. Mijn blik viel weer kort op haar enkel die opgezwollen begon te worden met een koude waterfles ernaast die de pijn tijdelijk liet wegtrekken door zijn kou. Was het mogelijk om in zo'n staat te rennen? Toen ik weer opkeek zag ik haar enkel bescheiden lachen, waardoor het wel oké moest zijn. Dat hoopte ik ten minste. "Dat is fijn om te horen. Wanneer je enkel weer in goede staat is kan je gewoon dat rondje inhalen, toch?"zei ik met een zachte glimlach. Dat zou wel moeten kunnen, ik deed dat vrij vaak. Was ik met iets niet klaar of had ik er geen zin in, dan deed ik de volgende dag gewoon extra. Het liefst was het fijn om alles direct af te hebben, zoals huiswerk nu dat deel weer in mij opkwam en ik de boek weer in mijn tas plaatste, netjes achter mijn etui en een lege boterhamzakje.  
‘Dus ik was toch al van plan om te gaan stoppen en om dat ietsjes eerder te doen kan vast geen kwaad.’ vervolgde ze, waarna ik nogmaals knikte. Dat kon geen kwaad, maar het had consequenties voor de volgende keer dat ze zou sporten. Na een blessure moest je het echter ook weer rustig aan doen en dat gold helaas niet bij huiswerk. Dat was toch even jammer. "Inderdaad,"zei ik er zachtjes achterna, haast onnodig. 

Het meisje deed het volgende moment wel weer een beetje apart, want ze duwden haar vingertoppen zachtjes tegen elkaar en had zijn ogen vermeden. Ik wilde vragen wat er was, maar ze stamelde al zachtjes enkele woordjes. 'Ik ..' begon ze stamelend,'Wil niemand tot last zijn...'. Terwijl ik mijn tas even in orde bracht met de boek die verkeerd lag, grinnikte ik. "Huiswerk kan wel wachten, het is immers toch al vrij laat,"antwoordde ik, waarna mijn blik even omhoog ging naar de zon die al vrij laag stond. Als ik nu naar huis zou gaan kwam ik al tegen een uur of elf aan, dus dat werd hem niet. Vrijdagavond zou ik niet aan huiswerk willen besteden. Traag kwam ik weer overeind, doordat ik mijn tas even had gerust op de grond, omdat het wat makkelijker ging. 
Wacht eens even. Ik greep mijn rugtas, maar deed hem bij de verkeerde kant aan, waardoor de tas bij mijn buik zat. Ze zou het zeker vrij abnormaal vinden, maar er zat wat achter en  we zouden toch al naar de EHBO post gaan. "Zo gaat dat toch even beter.. t-toch?"zei ik, weer binnensmonds vloekend dat ik weer zat te stamelen. "Leun maar even op mij, want het is beter om geen gewicht op je zere enkel te plaatsen." Ik draaide mijn lichaam iets om,zodat mijn zij aan haar kant stond. "Als je het wilt dan.."vroeg ik met een klein glimlachje. Ze kon ook uit zichzelf gaan, maar dit was wel wat beter. Echter voelde ik mijn hoektanden botsen tegen mijn tandvlees, deze tintelden lichtjes en toen ik lichtjes met mijn vinger over gleed kwam er een klein sneetje op. Sinds wanneer waren ze zo scherp? Hopend dat het niets was en ze niets had gezien, keek ik haar kant weer uit. "Ik haal ook maar even een pleister voor mijn schrammetje," zei ik zacht grinnikend. Dit was echter het begin van mijn ability dat spoedig mijn hele lichaam zou overnemen en mijn leven op zijn kop zou zetten.
Back to top Go down
Alice

Alice

Secrets of Emotions 1zz01oo Aantal berichten : 17

Character sheet
Leeftijd: 15 Years 'ld
ESPer Level: 0
Partner: There's no doubt that this will make me strong, because it's the hardest thing I've ever done..

Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Re: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitimeFri Jun 21, 2013 1:01 am

Diep van binnen hoopte ze dat hij niet zou vragen naar de rest van haar zin. Ze was vergenoeg gekomen dat hij de rest zelf ook wel kon invullen, dus ergens was het nu wel zinloos om hem nog af te maken. Het zou er enkel voor zorgen dat die gespannen sfeer weg zou gaan, door de wind weggeblazen zou worden en zij er geen last meer van zouden hebben.
Zijzelf was echter niet van plan om er iets aan te doen, want de enige optie waar ze op kon komen was door hem dus af te maken en dat wilde ze nu niet. De stilte ertussen zou nu te lang zijn, waardoor het vreemd zou worden. En haar val was genoeg geweest voor haar, hoopte op niet nog meer vreemde voorvallen die vragen zouden oproepen bij de jongen. Natuurlijk schaamde ze zich, ze schaamde zich dood en deed haar uiterste best om niet helemaal rood te worden. Hoeveel blunders kon ze maken tegenover één persoon in zo’n korte tijd?
Veel blijkbaar. Te veel, eigenlijk. Was het omdat ze nerveus was? Hoogstwaarschijnlijk. Ze was het nu wel gewend om hem in de ogen te kijken, maar kon het niet helpen dat ze zich iedere keer moest inhouden om niet een keer naar adem te happen zodra hun ogen weer kruisten.

Gezien het feit dat hij ook niks ging doen nam ze het heft toch maar zwakjes in eigen handen en zei ze maar wat. Veranderde van onderwerp, samen met hem. Veel keus hadden ze niet, of ze lieten de stilte alles overnemen zodat ze zich niet prettig konden voelen. Zij had een mengeling van schuldgevoelens en angst natuurlijk, wat er allemaal in zijn hoofd omging wist ze niet. Misschien iets soort gelijkst, of heel iets anders. Voor een paar tellen vroeg ze zich af het zou zijn geweest als ze zijn gedachtes had kunnen lezen, als dat haar ability was geweest, maar ze schudde het al snel weer van zich af. Ze was blij met de ability die ze nu had, want die had immers haar leven gered.
Zijn gegrinnik trok haar uit haar gedachtes, zorgde ervoor dat ze hem niet begrijpend aankeek. Had ze iets verkeerd gezegd? Of zag ze er grappig uit? Was er iets aan haar uiterlijk veranderd zonder dat ze het doorhad? Had ze enkel haar neus onzichtbaar gemaakt, of -
O, het was niets bijzonders. ‘Daar heb je gelijk in,’ glimlachte ze opgelucht, blij dat hij niet grinnikte perse om haar maar gewoon… In het algemeen.

Rustig wachtte ze af totdat hij klaar was met zijn tas, kon het enkel niet helpen om niet te fronsen wanneer hij zijn tas verkeerd omsloeg. Waar was hij mee bezig? Wilde hij haar een lach gunnen, want als dat zo was dan moest ze het momenteel alsnog forceren; want ze snapte het niet.
Haar ogen werden groter en er kwam gelijk weer een lichte blos op haar wangen bij het horen van zijn voorstel. Nee, ze wilde dit niet. Het was te snel. Oké, het was wel lief, leuk en aardig – maar ze kon het nog niet. Ze was er nog niet klaar mee, hoe onschuldig het ook was.
Fysiek contact met een jongen.
De enige man die ze had durven aanraken na het hele Dante incident was haar vader, maar ieder ander – nee bedankt. Ze was te bang dat ze iets verkeerd zou doen en de ander haar hardhandig weg zou duwen, ze weer op de grond zou belandden en klappen zou ontvangen als straf. Een straf die ze kreeg omdat ze zich blijkbaar onbewust verkeerd had gedragen. Ze wilde het niet riskeren.
Nogal verloren keek ze naar hem, ze was helemaal in dubio. Wat moest ze nou doen? Ze wilde zijn vriendelijke gebaar niet afwijzen, omdat dat onbeleefd was, maar tegelijkertijd was ze ook doodsbang dat er iets slechts zou gebeuren als ze hem maar met één vinger aanraakte. ‘Ik…’ meer kwam er niet over haar lippen, totdat ze zich iets realiseerde. ‘Mijn bidon,’ fluisterde ze zachtjes, ‘Ik was hem bijna vergeten.’ Een nerveus lachje volgde, waarna ze zich snel omdraaide en ernaar toe liep. Iedere keer als ze ook maar de lichtste vorm van druk uitoefende op haar enkel voelde ze een steek door heel haar onderbeen schieten. Ze beet echter op haar wang om het uit te houden. Misschien dat als ze dit rondje heelhuids maakte, hij dacht dat ze het niet nodig zou hebben en zijn aanbod zou intrekken.

Met trillende handen pakte ze haar groene vest op en trok hem aan, waarna ze de bidon ook pakte en zich omdraaide. Nu kwam het moeilijke gedeelte: een pokerface ophouden terwijl ze zou vergaan van de pijn.
Ze probeerde een redelijk tempo te hebben, was maar een paar passen van hem verwijderd: maar alsnog. Hoe beter het eruit zag, hoe meer kans dat hij het introk. Dus vandaar het tempo, dat ze amper volhield en maar wat blij was toen ze gewoon stil kon staan. Was verbaasd dat het flesje het had gehouden. Het was jammer dat het alleen effect scheen te hebben als ze stilstond, zodra ze in beweging kwam deed het weer pijn.
Er was ook nog een opmerking geweest… Iets over een schram. Vlak voor ze zich omdraaide en wegliep, was zo druk bezig geweest met een goede reden om haar antwoord uit te stellen dat ze het amper had meegekregen. ‘Schram?...’ kwam er zachtjes over haar lippen, ‘Waar?... Ik zie niks.’ Ze had de hele tijd niks gezien. En het feit dat ze zijn hele gezicht had bekeken, zodat ze zich niet hoefde te focussen op zijn ogen, gaf aan dat hij er nog niet lang kon zijn. Althans niet voor zijn aankomst bij haar. Hoe en wanneer was hij er dan gekomen? Had zij iets gedaan? Nee, want het enige wat zij kon was onzichtbaar worden. Dan was dus de enige optie die overbleef hijzelf, maar ze had niet meegekregen dat hij het had gedaan. Dus kon ze niks anders dan naar hem kijken, met een vragende blik.

OOC; Sorry dat hij zo laat is en dan ook nog eens flut >.<
Maar mijn innerlijke Alice werkte even niet meer mee.
Back to top Go down
Ozzy

Ozzy

Secrets of Emotions 2wrm9ax Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
ESPer Level: 0
Partner: *Bloos*...N-Nee?

Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Re: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitimeWed Jun 26, 2013 10:03 pm


Ik moest wel misschien te beleefd zijn geweest, doordat zich er een blos ontwikkelde op de wangen van de ander na mijn voorstel. Was mijn voorstel iets teveel van het goede, of lag het weer aan datgene wat met mijn ogen te maken had? Een blik lijkend op de eerdere verscheen in haar ogen die niet al te vrolijk keken. Ze leek bijna verloren te kijken, alsof ik zojuist haar voor een moeilijke keuze had laten staan, echter kon ik maar niet ontrafelen wat dat dan was. Wat hulp bij het lopen naar de EHBO post was toch niet zo'n grote keuze, of had ze enige haast? Nu was het bijna zijn beurt geweest om dezelfde blik te dragen, maar hij bleef daar rustig staan wachten op haar reactie.

Nu ging mijn gedachte wel weer terug naar mijn scherpe tanden die zo net een wond op mijn vinger had gemaakt. Het bloed droogde al op,maar het was vrij apart dat mijn hoektanden zo scherp waren geworden in een vrij korte tijd. Hiervoor had k dat getintel niet eens gevoeld. Zou ik het dan eerder negeert hebben en was het dus de hele tijd al gaande of juist pas net? Ik wilde nogmaals aan mijn hoektand voelen,maar deed dat maar niet om twee redenen, het zag er niet fraai uit om zoiets voor een ander te doen, de tweede was dat ik niet nog een schram wilde riskeren. Een schram was niets ergs, maar ik had geen zin om er nog één te hebben. Straks zouden mensen er zelfs naar vragen waarom ik dan ineens op maandag op school kom met twee pleisters om mijn vinger. De ergste scenario was nog dat ze zouden denken dat ik mijn ability zou hebben ontdekt,maar dat het wat ongelukkig ging en mezelf erbij had verwond. Dus liet ik mijn hoektanden maar met rust en bewoog ik lichtjes mijn kaken opzij,waarna de punt van de hoektanden schuurden tegen mijn tandvlees. Aah, dat prikte. Een smaak van bloed vulde mijn mond, een teken voor mij om dit probleem even opzij te leggen en er vanavond nog naar te kijken.

Toen kwam het weer door dat ik al die tijd had zitten wachten op de reactie van de ander. Wat zou ze zeggen,gezien die eerder vrij verloren blik die in haar ogen geweest was? 'Ik…' begon de ander, waarna ik het niet kon laten dan door mijn kop lichtjes schuin te houden, afwachtend op de rest van haar antwoord. Deze volgde echter niet. ‘Mijn bidon,’ hoorde ik haar zeggen, waarna de ander direct zich had omgedraaid met een nerveus lachje op haar gezicht om haar bidon te halen. Kalmpjes deed ik mijn armen achter mijn hoofd. Dat was niet zo'n slimme zet geweest om haar bidon te vergeten,maar het was logisch gezien de botsing en alles eromheen. Echter leek ze ook haar groene vest te hebben gepakt,waarna ze terug naar mij jogde. De actie waarom ze terugjogde begreep ik niet, gezien de staat waarin haar enkel verkeerde,maar ik zweeg er verder over. Ze leek het bewust te doen.
Nu was ik wel even verward over deze vrij pijnlijke actie,maar ik zweeg verder, want het was niet mijn beurt om iets te zegen, het was de hare. De aanbod gold nog, hoewel ze het natuurlijk mocht afwijzen.
 
‘Schram?...’ Ik hief mijn wenkbrauwen op en haalde mijn armen weg achter mijn hoofd en liet ze er wat bij hangen. Dat was het onderwerp waar ik het nu juist niet over wilde hebben, en er was zelfs een wond bijgekomen in mijn mond. Maar ik moest er wel over beginnen, toen ze wilde weten waar deze zo ongeveer zat. "Het is niets ergs,"zei ik , twijfelend of ik haar een klein schrammetje zou laten zien. Het stelde niets voor. Ook leek ik de indruk te geven dat ik een baby dan was die huilend bij zijn moeder zou vragen om een kusje op een dergelijk schrammetje. Ook twijfelde ik of ik haar bij mijn hoektanden zou betrekken. Dus ze tintelde en waren scherp, dat betekende toch niets? Uiteindelijk besloot ik wel maar mijn schram te laten zien en liet ik mijn vinger zien waar de schram nog op zat en er zich wel al een korstje op gevormd had. Nu ze het had gezien zou ze zeker doorvragen hoe het gekomen was, maar ik twijfelde of het zo belangrijk was. Mijn hoektanden waren zo scherp dat ze een schrammetje hadden veroorzaakt, dat klonk vrij apart. Alsnog besloot ik het maar te vertellen, enkel zodat we terug naar het onderwerp van eerder konden, want ik wilde enkel weten of ze wat hulp wilde , want het zou me zeker een slecht gevoel geven wanneer ik de EHBO post eerder bereik voor een pleister,terwijl zij met een verstuikte enkel aan komt. Dat was een persoonlijk probleem. "Mijn hoektanden voelde scherp aan,dus voelde ik er even aan en vandaar mijn schram,"zei ik vrij kalm. Het was niets ernstigs in mijn ogen.
Back to top Go down
Sponsored content




Secrets of Emotions Empty
PostSubject: Re: Secrets of Emotions   Secrets of Emotions I_icon_minitime

Back to top Go down
 

Secrets of Emotions

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Akishima Academy :: Game Related :: Topic Archive-